Forfatter |
|
MagnusHolm Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2004 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 554
|
Sendt: 25 December 2004 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 25 December 2004 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal op i ca. 10k før de gode 32'' WS tv'er melder sig  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
Sendt: 25 December 2004 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eller ca. 8K hvis du vil købe i Tyskland, så kan du vist få et Philips 9308.
__________________ Jesper Juul
|
Til top |
|
|
MagnusHolm Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2004 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 554
|
Sendt: 28 December 2004 kl. 00:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
men ingen har noget at tilføje til de tv'er der fra bilka ?
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

|
Sendt: 28 December 2004 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
MagnusHolm skrev:
men ingen har noget at tilføje til de tv'er der fra bilka ? |
|
|
Nope, ikke andet end at vi nok begge 2 er enige om at de er en tand for billige hvis de skal bruges til noget seriøst  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 28 December 2004 kl. 08:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis tvér skal bruges til tv avisen og et par serier om ugen så er det nogle ok fjernsyn.
Men skal det bruges til film som 1 priotet vil jeg nok også sparre lidt mere op. Kik evt. på noget brugt der ikke er mere end 1-2 år gammelt, så får du til 6-8 K. et godt fjernsyn som formentlig har en udsalgspris på 10 - 15 K __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
Sendt: 28 December 2004 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu må I stoppe... Det Sony til 6k er da et fint fjernsyn. Der er da ingen der vil bruge 10k på et nyt fjernsyn, når man kan få en fladskærm på samme størrelse til samme pris om et års tid.
Men tag ud og se på dem, og køb det der har det bedste billede, såfremt det lever op til dine krav.
Mvh. JBL
|
Til top |
|
|
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
Sendt: 28 December 2004 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Philips 9509 i Tapeconnection til 9.444 kr!!!!!!
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

|
Sendt: 28 December 2004 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
JBL Ti-5000 skrev:
Nu må I stoppe... Det Sony til 6k er da et fint fjernsyn. Der er da ingen der vil bruge 10k på et nyt fjernsyn, når man kan få en fladskærm på samme størrelse til samme pris om et års tid.
Men tag ud og se på dem, og køb det der har det bedste billede, såfremt det lever op til dine krav.
Mvh. JBL
|
|
|
Ja, men prøv lige at tage et grundigt kig på de fladskærme som i dag koster ca. 20k - det er dem du kan købe til ca. 10k om et års tid eller 2. Og sammnelign dem så lige med et kvalitets plasma fra eks. Panasonic eller Pioneer til ca. 50k...det er som at få pudset brillerne . De fladskærme der sælges i dag til ca. 20k er noget jam og er sikkert fine nok til DR derude, lidt Byggemand Bob osv., men de kan ikke bruges i en seriøs hjemmebif __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 28 December 2004 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
JBL Ti-5000 skrev:
Mvh. JBL
|
|
|
Ja, men prøv lige at tage et grundigt kig på de fladskærme som i dag koster ca. 20k - det er dem du kan købe til ca. 10k om et års tid eller 2. Og sammnelign dem så lige med et kvalitets plasma fra eks. Panasonic eller Pioneer til ca. 50k...det er som at få pudset brillerne . De fladskærme der sælges i dag til ca. 20k er noget jam og er sikkert fine nok til DR derude, lidt Byggemand Bob osv., men de kan ikke bruges i en seriøs hjemmebif
|
|
|
Vil også klart vælge et CRT TV... fladskærme bliver først aktuel for mig om en 4-5 år. Kvalitetetn kontra prisen følger slet ikke med endnu i forhold til CRT TV. Synes du skulle kigge på et Philips 9509 som sagt, det er et af de absolut bedste i sin klasse!!
|
Til top |
|
|
Kongen24 Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2004
Status: Offline Indlæg: 46
|
Sendt: 28 December 2004 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zanetti skrev:
Vil også klart vælge et CRT TV... fladskærme bliver først aktuel for mig om en 4-5 år. Kvalitetetn kontra prisen følger slet ikke med endnu i forhold til CRT TV. Synes du skulle kigge på et Philips 9509 som sagt, det er et af de absolut bedste i sin klasse!!
Lyder ikke til at du har særligt meget tiltro til den nye teknologi eller nogen idé om hvor hurtig udviklingen går for tiden. Hvis du vil vente 4-5 år, før du mener at plasma teknologien er så fremskreden, at man først der kan få et ordentligt plasma tv til 10K, så syn's jeg du skulle tage og kigge 4-5 år tilbage i tiden og se langt plasmaskærmene er nået. Både med hensyn til billedkvalitet, men også med pris!!
Derudover skal man også have i baghovedet, at "dengang" var der ikke mere en en håndfuld producenter af panelerne. Når de først bliver "allemands eje", vil priserne styrtdykke!! ...Det kan godt være at mærker som Prosonic (Oooh yeah!) ikke er high-end, men de er med til at gøre at fx Panasonic og Philips ikke kan tage overpriser for DERES l**te-skærme. 
Jeg venter og håber på at der skal ske mirakler her i starten af det nye år.... (mit gamle tv er gået i stykker, så jeg må indtil videre nøjes med et 21" l**te Samsung med indbygget video. ) __________________ "Light weight, baby!!"
|
Til top |
|
|
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
Sendt: 28 December 2004 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også ment at fladskærme ikke kunne være med alm billederørtv.
Nu ejer jeg så selv en sony lcd klv-L32m1 og må lige sige til dem der danner sig en mening ud fra det de ser ude i radioforretningerne,pas på med det, der er noget helt andet at få disse tv hjem i stuen. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 28 December 2004 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kongen24 skrev:
Zanetti skrev:
Lyder ikke til at du har særligt meget tiltro til den nye teknologi eller nogen idé om hvor hurtig udviklingen går for tiden. Hvis du vil vente 4-5 år, før du mener at plasma teknologien er så fremskreden, at man først der kan få et ordentligt plasma tv til 10K, så syn's jeg du skulle tage og kigge 4-5 år tilbage i tiden og se langt plasmaskærmene er nået. Både med hensyn til billedkvalitet, men også med pris!!
Derudover skal man også have i baghovedet, at "dengang" var der ikke mere en en håndfuld producenter af panelerne. Når de først bliver "allemands eje", vil priserne styrtdykke!! ...Det kan godt være at mærker som Prosonic (Oooh yeah!) ikke er high-end, men de er med til at gøre at fx Panasonic og Philips ikke kan tage overpriser for DERES l**te-skærme. 
Jeg venter og håber på at der skal ske mirakler her i starten af det nye år.... (mit gamle tv er gået i stykker, så jeg må indtil videre nøjes med et 21" l**te Samsung med indbygget video. )
|
|
|
Nej, det var måske også nok lidt højt sat... overdrivelse fremmer forståelsen! 
Ved godt at udviklingen går rivende hurtig... men jeg vil på nuværende tidspunkt ikke give så mange penge for en fladskærm når jeg kan få samme kvalitet på et CRT til en langt lavere pris!
|
Til top |
|
|
JoLa Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 130
|
Sendt: 28 December 2004 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo lidt svært at vurdere ud fra pris alene. Jeg har lige købt et JVC 100 hz i Bilka til 5000 kr. og der er tale om et efter min mening fremragende tv, med et utroligt godt billede. Og meget bedre end det Panasonic jeg købte til 14000 for 3 år siden. (Som forøvrigt blev solgt for omkring 4000 kr inden det blev udfaset. Jeg så på Sonyet mens jeg var der nede og der var også et fremragende billede på! Men det kan da sikkert blive bedre! Det kan næsten alting. Men man skal jo ligesom kigge på det selv og vurdere hvad man selv synes.
|
Til top |
|
|
caf78 Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 27
|
Sendt: 28 December 2004 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv kig på Philips 32PW8609, da det netop er så billigt...
Jeg har længe gået og tænkt på at spare op til noget vildere (omkring
15.000,-), men sådan som det ser ud i dag, så synes jeg sgu ikke at der
er noget TV (CRT/projektion/LCD/Plasma) som er de sidste penge værd...
set i forhold til fx. dette Philips. Om end ikke andet, så kan man
skifte det ud eller sætte det i soveværelset om et par år fordi det
ikke koster mere.
Faktisk er har jeg set et Philips 32PW med PixelPlus (=dyrere) og det var jeg ikke begejstret for.
|
Til top |
|
|