| Forfatter |
|
ebsen Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 107
|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mbm1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 913
|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har været ude at kigge på det.
Umiddelbart så det OK ud. Der er endda DVI-indgang på det. Jeg så dog ikke TV på det. Kun en DVD med Britney Spears tror jeg det var.
Det lykkes dog ikke ekspedienten at finde nogle filmsekvenser med fart på, så jeg kunne om det haltede. Prisen er selvfølgelig rigtig god. Har ikke set et 42" så lang nede før.
Vi ville gerne have vores TV hængt op på væggen, og der fulgte ikke vægbeslag med som standard. -Dette kostede vist omkring 1500kr ekstra så vidt jeg husker.
Så vi vælgte et Philips 42 PF9946 -som i følge ekspedienten er et meget bedre TV og her fulgte ogs vægbeslag med til 18.000kr
|
| Til top |
|
| |
ebsen Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
OKay.. Tak for svaret.. Nu har ikke lige råd til det Philips tv til 18k, og 14 k som det Hyundai tv koster, er absolut er maximum for mit budget.
Men hvordan var billedet ellers? Kontrast, opløsningen, klarhed, skarphed osv? Håber du vil fortælle lidt mere om det, da jeg ikke selv har set det i real life..
|
| Til top |
|
| |
mbm1 Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Problemmet var at det ikke stod sammen med deres andre plasma-skærme, men helt for sig selv. -Så det var meget svært at sammenligne.
Filmen der kørte på var ikke ligefrem god til at teste med heller, og egentlig snakkede sælgeren heller ikke særlig godt om den.
Personligt ville jeg godt have købt den med hjem og testet, men som sagt var sælgeren ikke selv begejstret for den. Og selvom der er 30 dages returret så er det jo lidt bøvlet hvis man kommer hjem og ser at der trækkes streger efter en bil eksempelvis.
Og som sagt var prisforskellen op til Phillipsen ikke så voldsom stor hvis man skulle have vægbeslag.
Philips står også for mig som noget bedre mærke contra huyndai.
Men mit udgangspunkt ved besøget i EL-Giganten var klart at jeg ville smutte hjem med Huyndaién netop pga prisen.
Udvalget mellem 15-20.000kr i EL-giganten er jo meget større. Og jeg leder stadig efter alternativer til Philipsen mens jeg endnu har returreten. Så foreslag modtages gerne.
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, er der nogen der selv har set ordentligt på det..... jeg giver ikke meget for sælgers ord, det ligger ofte mere vægt på avancen.....  __________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
DKMIK Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 559
|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan også prøve Computercity de har et der hedder NONAME til 14000,- og et Medion til 15000,- der så vidt jeg kunne forstå understøtter HDTV, men jeg må indrømme at jeg var der inde for at købe noget andet, så jeg stod ikke særlig længe og kikkede på dem.
|
| Til top |
|
| |
kfalken Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 169
|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
DKMIK Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 559
|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det koster jo 22245,- uden forsendelse, det er godt nok et bedre tv men noget over mandens prisramme.
|
| Til top |
|
| |
kfalken Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mbm1 Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min personlige holdning mht. køb af plasma er at jeg synes det er en kæmpe fordel at handle i EL-giganten. P.g.a 30 dages returret, prisgarantien, og ekstra forsikringer (muligt andre også har det)
Jeg valgte ekstra forsikring på mit plasma da det ville dække døde pixels, hvilket er jeg ville blive noget ked af at opleve med noget man har givet 18.000kr for.
De 30 dages returret er efter min mening super når vi snakker plasma, så man i ro og mag kan sidde derhjemme i sofaen og ikke skal vurdere det i en butik.
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det Hyundia plasma på ebay, se MEGET spændende ud... men bryder mig ikke om de mulige betalingsvilkår... tilsyneladende kun bankoverførsel ?
__________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
kfalken Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Knowville
Ja det plasma ser jo umildbart kanont ud (det på ebay)
Men ham der har det til salg kan man nu 100% sikkert købe det ved....... Jeg er bare lidt mere nervørs mht. Garanti osv.......
mvh kfalken
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Hvordan 100% sikkert ?! ... garanti , ja ... det er det.... men det er den chance man løber...
det tyder også på at han accepterer at man betaler dyre ting via ebays Escrow (Treuhandservice) så er det jo straks noget lidt andet... __________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
kfalken Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yep nemlig
Der kan man bare købe.... Ved sku ik rigigt om jeg turde fandme ærgeligt hvis billede er MEGET ringe
mvh kfalken
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er jo det, man skal vide hvad man køber..... på den anden side...
6 gen. philips..... til 15 k er det nok ikke helt ringe. __________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
kfalken Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige fundet ud af at det plasma bliver det ihvertfal ikke.....dælme heldigt jeg ikke bestilte.....
Efter grundigt at ha læst denne tråd fraråder jeg alle andre med tanken om denne hyundai skærm..........
et eks. 6gen. philips ja det er philips's teknik de har brugt men sku ikke et philips display..............
http://www.hifi-forum.de/viewthread-96-1682.html
MVH kfalken (godt jeg ikke hoppede i med begge ben )
|
| Til top |
|
| |
ebsen Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er mine tysk kunstskaber ikke de bedste, så var det ikke muligt du kom med et mindre referat eller konklusionen på hele tråden?
På forhånd tak! 
|
| Til top |
|
| |
kfalken Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Først og fremmest er det ikke et HD-plasma som ham på ebay skriver...der er dens pixel kun 852x480 og derfor ikke et hd-tv plasma..
Så skriver de også at enden må plasmaet være forældede eller også må det være et TOP-Produkt fra Albanien
Da plasmaet ikke findes officelt men kan ses her samme nr.http://www.hyundaiq.de/produkte/tvs/HQP421SR/hqp421sr.htm
det var lige hurtigt hvad jeg umildbart læste
mvh kfalken
|
| Til top |
|
| |
ebsen Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg siger tak for den lille generelle oversættelse..
Jeg ville nu ikke lade mig slå mig ud over den lille opløsning, da der stadig kan komme et godt billede ud af 852x480 på et plasma tv, at det ikke er et HD tv, kunne vel heller ikke forventes af prisen, så hvis man kan unvære det, så er det vel okay eller hva?
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2005 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan ikke vide om det er godt, uden at have set det i real life, men det er virkeligt flot....
__________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |