| Sendt: 14 Januar 2005 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
Jeg er kommet så meget i tvivl mht. køb af fjernsyn. Jeg havde egentlig besluttet mig for et Panasonic TH-37PA30, men nu er jeg kommet i tvivl. Det andet fjernsyn, der er kommet ind i billedet, er Sony KLV-L32M1. Så nu behøver jeg jeres input, så jeg kan træffe min beslutning:
Det der taler for Pana'en er det umiddelbare indtryk af billedekvaliteten, der virker rigtig god. Samtidig er den jo lige det større. Dog er jeg anelse nervøs for holdbarheden af et sådan fjernsyn mht. burn-in og et færre antal pixels. Det skal helst holde omkring 10 år eller mere. Hvordan er prognoserne?
Det der taler Sony'en er umiddelbart designet og lyden (den skal udgangspunkt køre igennem fjernsynets højtalere). Samtidig burde den jo være mere fremtidsikker mht. antallet af pixels og ingen risiko for burn-in. Men hvad med billedekvaliteten? Er der nogen, der har erfaringer med den? Jeg kan ikke rigtig finde nogle anmeldelser af fjernsynet, og det er svært at sammenligne de to fjernsyn, når de ikke er ved siden af hinanden. Jeg er mest nervøs for pixellering.
Men er der nogen, der kan hjælpe mig med input vedrørende de to fjernsyn, da de er de eneste fornuftige under 20.000 kr., så vidt jeg kan se. Jeg vil takke alle indlæg på forhånd.
|