Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 22:44   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 32" hjælp igen igen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BiBi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 17 Januar 2005 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

Hejsa jeg har nu bruge for lidt mere hjælp angående en 32" widescreen i prisklassen max 7500kr.

Jeg har været i byen / nettet og kigge og bliver bare mere og mere forvirret. Det som jeg  ihvertfald kan  konkludere er at herinde er det meget forskelligt om man kan lide Sony, Philips eller Panasonic.

Jeg har fundet følgende produkter som jeg håber i kan komme med nogle feedback til. Fjernsynet skal bruges til alm. husbehov for børn og voksne. Vi er ikke fanatiske men billedet kvalitet er vigtigt.

Jeg har fundet følgende 2 philips (har stadigvæk ikke råd til 9509 ) til fornuftige priser.

1. Philips 32PW 9308 til 6299,-

2. Philips 32PW 9309 til 6999,-

Er der nogen der kender til disse 2 fjernsyn og hvad er forskellen mellem de 2? Philips.dk har ingen info om "9308" mere.

Eller Panasonic TX-32PX10 til 6999,-

Jeg kunne se at de tilbud jeg har fundet for de 2 philips er gode, da de koster meget mere andre steder. Håber I kan hjælpe. På forhånd tak

hilsen Bibi

Til top Vis BiBi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BiBi

BiBi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Januar 2005 kl. 14:38 | IP-adresse registreret  

Er der slet ingen der kan hjælpe?

hilsen Bibi

JoLa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2004
Lokalitet: København
Sendt: 18 Januar 2005 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

Du skal da købe et Sony, det er fedt tv som du ikke vil fortryde. Et 32" 100 hz fås for omkring 5 kg lige i øjeblikket hos Bilka og Elgiganten og det er efter min mening et fund til de penge. Prøv at kigge nede i fx. Bilka Sony og JVC stikker pænt ud fra resten bundtet i den prisklasse du nævner.

Til top Vis JoLa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JoLa

Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 18 Januar 2005 kl. 15:14 | IP-adresse registreret  

Mener at 9308'eren var forgængeren til 9509'eren. 9309'eren er jo lillebroderen til 9509. Forskellen er at den ikke har Pixel Plus 2, men minder designmæssigt om storebroderen mens 9308'eren har det ældre design. Jeg var selv tæt på et 9308, men så kom 9509'eren...

Det er svært at sige hvilket et der er bedst... det er nok dine øjne og øre der skal bestemme.

Hvor han du fundet disse tilbud?

Til top Vis Zanetti's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zanetti

BiBi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Januar 2005 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Tak for hjælpen begge to

Jeg har set på den Sony du snakker om JoLa ud i elgiganten og den er meget dårlig, med en del flimmer og hakkeri i billedet. Desuden er der ingen kam filter eller noget i den, men tak alligevel for hjælpen. Desuden har jeg lige spurgt en der reparerer fjernsyn (ikke sælger), og han siger at jeg skal holde mig til panasonic eller philips, da Sony er ret dyrt at reparere på udenfor garantien.

Jeg tror at det bliver  "lille broren" Zanetti, altså 9309, når nu der ikke er penge til "stor broren". 9309 koster næsten 9000kr i Elmutanten og omkring 13.000kr i vores lokal 2tal, men dandiscount (e-trade) har den til 6999,- inkl levering  så den hopper jeg på .

hilsen Bibi

Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Sendt: 18 Januar 2005 kl. 17:00 | IP-adresse registreret  

BiBi skrev:

Tak for hjælpen begge to

Jeg har set på den Sony du snakker om JoLa ud i elgiganten og den er meget dårlig, med en del flimmer og hakkeri i billedet. Desuden er der ingen kam filter eller noget i den, men tak alligevel for hjælpen. Desuden har jeg lige spurgt en der reparerer fjernsyn (ikke sælger), og han siger at jeg skal holde mig til panasonic eller philips, da Sony er ret dyrt at reparere på udenfor garantien.

Jeg tror at det bliver  "lille broren" Zanetti, altså 9309, når nu der ikke er penge til "stor broren". 9309 koster næsten 9000kr i Elmutanten og omkring 13.000kr i vores lokal 2tal, men dandiscount (e-trade) har den til 6999,- inkl levering  så den hopper jeg på .

Utroligt det er så dyrt i El-giganten og 2tal... 9509'eren kan jo fås til 9999 kr og endda med bord i Fona.

hilsen Bibi

Lyder også fornuftigt!!!!  Tror også du får rigtig meget glæde af det...

BiBi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Januar 2005 kl. 17:30 | IP-adresse registreret  

Nu er den bestilt, ja det er utroligt med priserne. Jeg har ikke bruge for et fjernesyns bord og jeg vælger at spare de 3000kr lige nu, jeg tror om 3-5 år at vi alligevel skal have LCD. Jeg har lige brugt 11.200 på surround og dvd så det kan ikke blive til mere lige nu.

igen tak for hjælpen

hilsen Bibi

Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Sendt: 18 Januar 2005 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

Selv tak...

Kom gerne med en lille brugertest af det...

JoLa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2004
Lokalitet: København
Sendt: 19 Januar 2005 kl. 10:14 | IP-adresse registreret  

Der er da kamfilter i Sonyet! I hvertfald if. de oplysninger som EL-Giganten og Sony selv kommer med. Jeg må tilstå, at de Sony jeg har se køre i private hjem, de står klippestabilt og bedre end noget andet jeg har set. Men tillykke med valget!  

Til top Vis JoLa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JoLa

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes