Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 08:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Skuffet over januars priser (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
pisfin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Status: Offline
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

Jeg havde med glæde ventet på, at julen var blevet overstået, således at udsalget kunne komme i gang, og priserne på fladskærms tv ville komme et ekstra hak ned. Men jeg må sige at jeg er blevet skuffet. Faktisk synes jeg, at de fleste priser er steget henover januar måned, så det er ikke nemt. Er der andre, der også sidder med samme følelse eller er det bare mig?
Til top Vis pisfin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pisfin

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

Skuffet?, nej bestemt ikke, fik da et Sony KLV-L32M1 Lcd-tv til kun 19.999. Sat 5000 kroner ned her i januar, købte det godt nok sidst i december, men grundet prisgaranti kunne jeg gå tilbage til forretningen og få 5000 kolde kontanter tilbage i hånden.

Graa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 16:32 | IP-adresse registreret  

Jeg havde nu heller ikke regnet med, at de lækre produkter ville falde i pris.

Januar-udsalget er jo netop en måde for forretnngerne at komme af med ældre modeller samt modeller med ringe efterspørgsel. Og med den fart der er på LCD/Plasma-markedet, vil det ikke kun være i januar, men hele året rundt, du vil kunne finde nedsatte skærme, alene på grund af, at en ny model indtræder i stedet.

Du får hvad du betaler for...........ALTID.

Til top Vis Graa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Graa

jbhe
Branchemedlem
Branchemedlem

Hi-Fi Klubben (Produkt- og indkøbsafd.)

Bruger siden: 14 August 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 16:52 | IP-adresse registreret  

Generelt er situationen den at der bliver solgt rigtigt mange fladskærme i øjeblikket. Faktisk så mange at de mange producenter meget har svært ved at kunne levere nok til at dække efterspørgslen. Det er nok også med til at lægge en dæmper på prisfaldene for tiden.

donkeyshark
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: København
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

jeps, lad os investere i god lyd i stedet. F. eks. den nye TDA2200 fra TacT. Spændende sager.......især når man tænker på, at der vil kunne leveres RCS 2.2 rumkorrektionsmodul til den for under 4000kr.

Her en kommende reklame:

http://www.tactaudio.co.uk/Products/TDA2200/advert.html

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

Fra eksperthold påståes det at 42" plasma skal under 10.000kr før sommeren. Det virker heller ikke usannsynlig da laveste pris så langt er 12500, og plasma faller med minst ca 500kr hver måned.
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

Simon Ravn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2004
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

Ikke Slipsefyr skrev:
Skuffet?, nej bestemt ikke, fik da et Sony KLV-L32M1 Lcd-tv til kun 19.999. Sat 5000 kroner ned her i januar, købte det godt nok sidst i december, men grundet prisgaranti kunne jeg gå tilbage til forretningen og få 5000 kolde kontanter tilbage i hånden.

Det har da kostet 20.000 lige så længe jeg har kigget på det. Og ifølge EDB Priser mindst fra uge 51.... Jeg ville langt hellere have et 32MRX1 - men det har også ligget fast - på 30k - de sidste 3-4 mdr. mindst.

Til top Vis Simon Ravn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Simon Ravn

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 17:42 | IP-adresse registreret  

Simon Ravn skrev:

Ikke Slipsefyr skrev:

Det har da kostet 20.000 lige så længe jeg har kigget på det. Og ifølge EDB Priser mindst fra uge 51.... Jeg ville langt hellere have et 32MRX1 - men det har også ligget fast - på 30k - de sidste 3-4 mdr. mindst.

EBD priser kan man ikke bruge til noget , jeg har så tit oplevet at de sætte forkerte priser på , derfor bruger jeg det aldrig mere .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Simon Ravn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Januar 2005 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

Jensen: nå men som sagt, jeg har selv holdt øje med det TV længe og det har kostet lige omkring 20k lige så længe jeg har fulgt med i priserne. Mindst 3-4 mdr.  Vel ingen grund til at ignorere halvdelen af det jeg skriver?....

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 18:18 | IP-adresse registreret  

Simon Ravn skrev:
Jensen: nå men som sagt, jeg har selv holdt øje med det TV længe og det har kostet lige omkring 20k lige så længe jeg har fulgt med i priserne. Mindst 3-4 mdr.  Vel ingen grund til at ignorere halvdelen af det jeg skriver?....

gør jeg skam heller ikke
Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Januar 2005 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

Simon Ravn skrev:

Ikke Slipsefyr skrev:

Jeg ved ikke hvor du kigger henne, men det er rigtigt at det siden den 27/12 har kostet 20000. I morgen skulle det efter mine oplysninger stige igen til 25000 i fona i hvert fald.

Simon Ravn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Januar 2005 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

Slipsefyr: Har løbende checket priserne flere steder og det har ligget på 20k længe. Men jeg er nu slet ikke interesseret i det Sony - jeg venter på at Philips  falder - og så vil jeg lige checke det nye JVC ud:)

mikp
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2003
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 23:12 | IP-adresse registreret  

15k i tyskland for det sony
Til top Vis mikp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikp

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Januar 2005 kl. 23:12 | IP-adresse registreret  

Simon Ravn skrev:
Slipsefyr: Har løbende checket priserne flere steder og det har ligget på 20k længe. Men jeg er nu slet ikke interesseret i det Sony - jeg venter på at Philips  falder - og så vil jeg lige checke det nye JVC ud:)

Ja det er jo sjovt nok, for jeg har haft interesse i det tv siden jeg så billedet på det  i november en gang og i de forretninger jeg har været hos incl så stor en forretning som electric world i tåstrup skulle de have 25000 kroner for og de satte det også først ned da fona fik det på udsalg.

Jeg er godt bekendt med at nogle netbutikker har solgt det for mellem 19-21000 og en enkel til 17000, sidstnævnte var parallel import og sådan et foretagende vil jeg ikke støtte.

Så vi har nok ikke været i de samme butikker.

Iøvrigt er det måske lige værd at bemnærke at sony danmarks vejl.pris på det er 27000 og gudhjælpende om ikke også jeg har set det i Tape connetion til 36000 .

Nå, men held og lykke  med philipsen,den er også flot, men jeg foretrækker mit sony, det er mere naturligt at se på i mine øjne.

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Januar 2005 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

mikp skrev:
15k i tyskland for det sony

Heldigt for tyskerne.

mikp
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Januar 2005 kl. 23:16 | IP-adresse registreret  

og for os der er smarte nok til at handle hvor det er billigst

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Januar 2005 kl. 23:39 | IP-adresse registreret  

mikp skrev:
og for os der er smarte nok til at handle hvor det er billigst

Ja tilykke med det, nu skifter jeg ikke så tit udtsyr, jeg er den type der køber kvalitet og beholder mine ting i mange år  og får derved også en del glæde ud af mine investeringer.

En anden ting er at jeg hellere vil støtte en dansk forhandler fremfor en tysk, hvis flere gjorde det kunne vi måske en gang imellem have held til at bevare et par arbejdpladser herhjemme i ny og næ og det er vel ingen skade til.

Nok naivt i disse netto tider hvor det at spare penge er blevet en livsstil.

Henrikt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 23:57 | IP-adresse registreret  

Det var dog sørgeligt så travlt nogle har med hvad Slipsedyr har betalt for sit drømme-tv.. (MON IKKE DET BUNDER I EN "LILE SMULE" MISUNDELSE )..

Manden er glad for sit tv og synes han har lavet et godt køb. SÅ ER ALT VEL GODT ??

Håber du nyder dit plasma/LCD Slipsedyr

mikp
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Januar 2005 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

tja din mening, måske skulle danmark skære lidt i lønnen, skære lidt i skatten, skære lidt i momsen istedet for dette kunstigt oppustede samfund. så kunne det jo være virksomhederne ikke lukkede og slukkede for at flytte udenlands.

men det er jo din egen sag hvor du vil købe dit l...

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Februar 2005 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

mikp skrev:

tja din mening, måske skulle danmark skære lidt i lønnen, skære lidt i skatten, skære lidt i momsen istedet for dette kunstigt opustede samfund. så kunne det jo være virksomhederne ikke lukkede og slukkede for at flytte udenlands.

men det er jo din egen sag hvor du vil købe dit l...

Skære i lønnen???, ville du selv gå ned i løn, betale din egen hospitalinlæggelse osv??.

Nu skal det ikke gøres til nogen politisk debat det her, det er ved at være rimeligt off topic i forvejen, men det er noget vrøvl det du skriver syntes jeg.

Det står skam også dig frit for hvor du vil købe din vare, bare du så ikke er een af dem der står og hyler når du ikke kan få reparet dit apparat herhjemme.

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes