Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 13:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Philips 42PF9966 god skærm eller hvad? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
philips-manden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2005
Status: Offline
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

Har bestilt overstående skærm, vil bare lige høre om der er nogen, som har erfaringer med denne model.

Tak på forhånd!

Til top Vis philips-manden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af philips-manden

iceman24
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 23 Februar 2005 kl. 00:55 | IP-adresse registreret  

Hej jeg ved godt dette lyder underligt... men da jeg stod her i sidste uge og skulle købe plasma....

der kikkede jeg også på overnævnte model + en Panasonic TH-37PA30 (lavere opløsning)....

jeg fik dem begge fremvist med en harman kardon dvd 25 hvor der blev brugt component med progresive scan...

jeg syntes at phillipsen havde et dårligt billede der var mere støj på den end der var på den billigere Panasonic... der blev prøvet mange indstillinger...

og det blev være da der blev koblet et analog antenne signal til....

jeg valgte Panasonicen der godt nok kun var på 37" og kostede knap 20.000 kr hvor jeg skulle gi 32.000 kr for phillipsen...

Men det er bare min mening.... der skal lige siges at expert butikken var også skuffet over phillipsen..

men der er da mange haer inde der er vilde med den

Holmes
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Oktober 2004
Sendt: 23 Februar 2005 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

Om 9966 viser et godt billede eller ej, afhænger af én ting: Korrekte indstillinger. Med forkerte indstillinger vil alle plasmaer vise dårlige billeder - og det gælder også 9966(det siger vel sig selv). Med de rigtige indstillinger, viser 9966 et af de bedste billeder penge kan købe  At Expert er skuffet, viser bare at de ikke forstår at indstille 9966ét.

Så "philips-manden" - glæd dig. Du vil snart få et rigtig fint stykke elektronik ind af døren

Det skal lige siges, at jeg selv er ejer af et 9966.

Mvh. John

Til top Vis Holmes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Holmes

tnaa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 23 Februar 2005 kl. 11:36 | IP-adresse registreret  

Kan det passe at 9966'eren ikke har "ægte" højopløsning men "kun 1024 x 1024i (husk det lille i ) som egentlig er lidt en snydeopløsning eller hvad?...

/tnaa

Til top Vis tnaa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tnaa

hans123
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 23 Februar 2005 kl. 12:06 | IP-adresse registreret  

Det er rigtig at den "kun " har 1024 x 1024i

Men 9966 har ikke component indgang  som der er skrevet længere oppe i tråden.

Trods de fejl har på mit , syntes jeg det laver et af de bedste billeder i 42'' plasma klassen.

Mvh Hans

tnaa skrev:

Kan det passe at 9966'eren ikke har "ægte" højopløsning men "kun 1024 x 1024i (husk det lille i ) som egentlig er lidt en snydeopløsning eller hvad?...

/tnaa

Til top Vis hans123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hans123

philips-manden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2005
Sendt: 23 Februar 2005 kl. 12:16 | IP-adresse registreret  

Til iceman24, skal det jo også siges at det har noget at sige om det er 37" eller 42", er jo altid en fordel for den mindste skærm. Men dermed sagt ikke at du har ret, og det er jo også en smags sag. har selv en gammel 32 tommer plilips tv som stadig levere et godt billede, og jeg har altid været til philips når det gælder tv, Men dermed ikke sagt at andre mærker er dårliger.

Til top Vis philips-manden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af philips-manden

iceman24
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 23 Februar 2005 kl. 14:27 | IP-adresse registreret  

Holmes skrev:

Om 9966 viser et godt billede eller ej, afhænger af én ting: Korrekte indstillinger. Med forkerte indstillinger vil alle plasmaer vise dårlige billeder - og det gælder også 9966(det siger vel sig selv). Med de rigtige indstillinger, viser 9966 et af de bedste billeder penge kan købe  At Expert er skuffet, viser bare at de ikke forstår at indstille 9966ét.

Så "philips-manden" - glæd dig. Du vil snart få et rigtig fint stykke elektronik ind af døren

Det skal lige siges, at jeg selv er ejer af et 9966.

Mvh. John

Hej der skal lige siges som jeg også skrev tydeligt... vi prøvede at indstille phillips skærmen både med THX calibrering på starwars film og en anden test dvd...

Og nej der blev ikke brugt component i phillipsen, Kun RGB via et meget godt scart kabel...

jeg kommer selv fra et phillips 28" tv til 3000 kr som jeg var meget tilfreds med... men jeg vil stadig aldrig købe en 9966...

og ja det er en smags sag

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes