| Sendt: 03 Marts 2005 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Jeg vil ha' en projektor og troede egentlig at det skulle være Benq 5120'eren. Efter at have læst rundt omkring på nettet har jeg imidlertid indsnævret mine potentielle maskiner til værende Toshiba MT200 eller Sanyo Z2'eren da disse koster max. af hvad jeg vil bruge på en projektor.
Jeg skal bruge den til at se Matador ;) og films i et rum der er rimeligt svært at få totalt mørklagt og jeg prioriterer meget at kunne få et stort billede. -Iøvrigt skal den være 16 øhh... (det der widescreen).
Jeg er totarl noob borset fra kig på nærværende forum og norske AVforum, samt projectorcentral.com
Efter hvad jeg har kunnet se mig til i HIFIklubbens demorum, er jeg ikke specielt følsom overfor den der regnbue-ting. -Hos Hifi klubben gad de ikke stille en Benq 5120 op så jeg kunne se den i funktion, så jeg kan ligeså godt købe en ubeset maskine i Tyskland.
Hvad skal jeg købe til de der max. 10000 (jeg ved godt det er et klassisk lidt åndsvagt ?) Jeg hælder mest til MT200, da mange siger at dlp giver et betydeligt bedre billede end Lcd (testen på Tomshardware siget at z2 er den eneste overvejelse man bør gøre sig, hvad angå LCD).
1000 tak for et råd
/T
|