| Sendt: 16 Marts 2005 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har bestilt det her i Hifiklubben.
Hugoson 3012 30" LCD
Der er en lille hugoson tråd i forvejen herinde, men ikke meget info. Fandt dog info fra et lcd tv som minder om det, ved lidt søgning på google: Westinghouse 33001.
Er i samme situation med et 32" crt der er stået af og vil have fladt .. gider ikke kassen mere, har crt projektor der sparker mås  , så er iskold overfor om tv ser godt ud. Var dog inde i Hifiklubben for at se om det var slemt at se alm. tv og tog højde for crappy signal i butikken. Blev ikke skræmt væk.
Elsker også at lege med HTCP, så her er et godt legetøj
Er du ligesom mig der bare skal have noget ekstra, så nap fladt .. hvorfor vente .. nyd legetøjet .. ellers så tag et CRT hvis man vil sidde og savle over dokusoaps i en smule bedre kval. Lidt spøg tilside .. tag ind i butikkerne der har dem .. få remoten i hånden og få lidt tid alene med apperaterne .. sammenlign og se hvad du syntes.
Svarede kun fordi dit budget lå nært mit, og hvad jeg selv gider ofre på et tv, som samtidig skal være fladt
Har desværre ikke flere erfaringer, da jeg venter på at få det hjem og op på væggen.
|