Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 23:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 26" LCD Test (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
WamPyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 28 Marts 2005 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

Hej så...

Jeg ville som bare lige fremvise en test fra www.tomshardware.fr ( http://www.tomshardware.fr/articlemoniteur.php?IdArticle=855 &NumPage=1), hvor de tester 6 forskellige 26" LCD skærme, da testen er på fransk skal jeg ikke komme nærmere ind på hvad de skriver, men kan da konkludere at Samsung LW26A33W får Editor's Choice, over følgende modeller:

Sony KLV-26HG2

Sharp Aquos LC26GA3E

Philips 26PF9946/12 

Dell W2600

Neovia NEO26DT

Jeg håber folk kan få lidt ud af det, da LCD market jo ikke ligefrem er nem at finde rundt i, jeg selv må sige og være meget tilhænger af at prøve den Samsung, men igen er jeg lidt tilbageholdende når jeg ser hvad Telepuls postede fra What HiFi Sound and Vision's stor test, blot med 32" modeller, der i blandt Samsung's 32" model LW32A33W typen. som blot får 3 stjerner, hvor jeg personligt undre mig over at lillebror er istand til at få editor's choice fra tomshardware som jeg personligt finder meget professionelle i deres vurdering og testning af produkter, men igen er der vel ikke andet at gøre end at prøve skidtet, jeg håber da at nogle måske har fundet ud af hvad de gerne vil prøve på LCD market.

Til top Vis WamPyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af WamPyr

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes