| Sendt: 02 April 2005 kl. 06:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Cubie.
Jeg tror ikke der er mange her i forumet, som er pro Sony eller som har erfaringer med Sony plasma eller LCD. Jeg ved lidt -så det skal du få.
Omhandlende model bliver solgt på udsalg, hvorfor jeg tror en ny model er på trapperne. I USA har der været solgt en model i nogle måneder under navnet:
KDE-42XS955.
Den har HDMI indgang og 3. generation wega engine - hvad så end det indebærer. Findes også i 37 tommer. Prøv at kigge på den model. Som sagt vides det ikke hvornår de modeller ankommer til DK, men mon ikke inden for et par måneder.
Læs div. udenlandske forums omkring Sony, men der findes ikke overvældende meget læsestof. Det meste handler om Panasonic.
Der findes test af den model Du har set i electronic world på nettet. Kritikken går på lidt ringe kontrast og ingen dvi/HDMI indgang. Opløsning kun 1024 x 1024 interlaced. Men til gengæld lækkert design og kvalitet.
Jeg synes personlligt Sony har det flotteste design og rigtig god kvalitet, men dyr og ikke helt up to date. Jeg venter i hvertfald nogle måneder og ser tiden an.
|