Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 14:17   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: projektor fra lg dctronic (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
fønix1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 08 September 2003 kl. 15:39 | IP-adresse registreret  

projektor fra lg electronic vy model incl lg tlf,pris 12995 er der nogen der har erfaring med dette produkt,eller skal man holde sig langt væk fra det,er panasonic 300 det rigtige køb,på dctronic.com kan man se dette tilbud ,svar debat ønskes,hilsen fønix

Thunderhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 08 September 2003 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

Kender ikke noget til projectoren men har meget dårlig arfaring med DC Tronic
Til top Vis Thunderhawk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thunderhawk Besøg Thunderhawk's Websted

isman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 September 2003 kl. 04:37 | IP-adresse registreret  

Hej fønix1. Se på dahf, der har jeg skrevet om en lille test, jeg har lavet af den omtalte model. Og det med DC-Tronic, jeg har handlet der flere gange, og har kun gode erfaringer med dem, de lånte mig den omtalte projektor, og bad mig ærligt fortælle om mit indtryk af den,både det søde og sure der kunne være med den, og da jeg ikke har noget økonomisk med dem at gøre, er min lille test, som jeg har oplevet den, med vægt på det skarpe billede, som jeg syntes betyder mere en alt andet på en projektor, så kommer støj, format, kontrast og pris, næsten da, i anden række. Mvh Ib
Til top Vis isman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af isman

www.dctronic.dk
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 09 September 2003
Sendt: 09 September 2003 kl. 09:30 | IP-adresse registreret  

Til Thunderhawk: Jeg er utrolig ked af at høre, at du har dårlige erfaringer med os, lad os få lavet om på det omgående. Du er altid velkommen til at maile til mig direkte på dlc@dctronic.com, for at drøfte eventuelle problemer.

Dan L. Christiansen
Til top Vis www.dctronic.dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af www.dctronic.dk Besøg www.dctronic.dk's Websted

Thunderhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 09 September 2003 kl. 09:42 | IP-adresse registreret  

Mine problemer med dc-tronic skylles et opheng til en projector jeg fik lavet ved dem som var lavet spejlvent for omkring 1½ år siden det tog 2 lange og 2 brede at få det rette jeg var faktisk nød til at køre ned og vise dem at det var galt før jeg fik det lavet , vel og mærke efter at jeg hade send det ned til dem og fået det tilbage med beskeden om at det ikke fejlede noget. det kan da godt ske at det er blivet bedere men jeg har ikke nogen grund til at handle med dem igen
Til top Vis Thunderhawk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thunderhawk Besøg Thunderhawk's Websted

Fynni
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 14 September 2003 kl. 19:58 | IP-adresse registreret  

De er nu vidst hellere ikke så gode til regne ved DC Tronic !

Tilbud på QXL.dk !

LG RD-JT31 spar 50% ny prisen er 21.085,- tilbudsprisen er 12.990,- så vidt jeg kan regne ud bliver halvdelen af 21.085,- lidt mindre end 12.990,-

I samme reklame er der en gratis mobil tlf. så vidt jeg erindre så er det i flg. markedsføringsloven ikke tilladt gøre en "gratis vare" købsbetinget så måske vi alle på hifi4all.dk skulle gøre krav på en ny mobilos !!

Til top Vis Fynni's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fynni

www.dctronic.dk
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 09 September 2003
Sendt: 22 September 2003 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

Jo, vi er nu udemærket til at regne: Projektor Kr. 21.085 + mobil Kr. 4.895 = samlet Kr. 25.990 minus 50 procent = Kr. 12.990 som annonceret. Se yderligere på www.dctronic.dk/lgkampagne

Dan L. Christiansen
Til top Vis www.dctronic.dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af www.dctronic.dk Besøg www.dctronic.dk's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes