Sendt: 03 Maj 2005 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa..
Jeg står nu og overvejer seriøst at indkøbe en projektor, da jeg nu har fået et nyt værelse med 17 m2 (hvilket lige tillader en sådan) - men hvad dulan skal det være for en :)
Jeg har et rimeligt Surround setup med noget yamaha avr og nogle system audio speakers.. og et sony 4:3 tv... men det er sku ikke helt nok ;)
Jeg faldt over et indlæg herinde med en projektor til knap 5000 leveret (http://80.237.225.71/detail.jsp;jsessionid=D71CC67A820B238E4 7480DB1D408C5B2?gruppe=43658), vil en sådan kunne bruges, eller skal jeg ta springet og investere alle spare-skillingerne i en "ordenligt" eks Sanyo Z3 :)
Er desuden blevet anbefalet ikke at købe en LCD projektor men en DLP, da farve overgangene vil blive alt for lette at se,,, er der noget hold i dette ?
I første omgang har jeg et lærred lavet af en træ ramme med noget hvidt stof over, ved godt at det ikke holder i længden, men vil det kunne bruges indtil jeg får indkøbt et rigtigt ($$$) ?
Og hvilken DVD afspiller vil i anbefale, da jeg ikke tror min "himage" klarer den meget længere - samt hvilke billige (men alligevel ordenlige) kabler fra pc til PJ og fra DVD til PJ... ?? (video, tv osv trækker jeg i et S-VHS kabel som min forstærker står for delingen af)
Samt er der andet jeg bør være opmærksom på - samt gode tilbud, fornyelser der kan nedsætte priser på "ældre" modeller, leve tid, osv osv :)
På forhånd tak
Peder
|