Bruger siden: 21 April 2005
Status: Offline Indlæg: 8
Sendt: 11 Maj 2005 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
det er lige præcis det jeg mener. Så jeg kan ikke rigtigt se nogen mening i at købe hos zitech.
Skærmen understøtter SDTV istedet for HDTV. Vil dette have nogen indflydelse på vsning af pc-signal eller dvd? Opløsningen er jo den samme som andre plasmaskærme der understøtter HDTV.
Bruger siden: 21 April 2005
Status: Offline Indlæg: 8
Sendt: 11 Maj 2005 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
nej det er fuldstændigt rigtigt, men der er stadig massere af plasmaskærme med en opløsning på 852x480 der understøtter HDTV. Mit spørgsmål går på om et tv der ikke understøtter HDTV stadig kan vise et lige så flot dvd eller pc-signal?
Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
Sendt: 11 Maj 2005 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
spocx skrev:
nej det er fuldstændigt rigtigt, men der er stadig massere af plasmaskærme med en opløsning på 852x480 der understøtter HDTV. Mit spørgsmål går på om et tv der ikke understøtter HDTV stadig kan vise et lige så flot dvd eller pc-signal?
Det der menes når en skærm med lav opløsning understøtter HDTV er at de kan ned-scalere billedet til den lave opløning, så du får ingen glæde af et HD-TV signal. Du kan sagtens få et fint billede fra DVD på sådan en skærm. Når det gælder PC, mener du så som pc-skærm? For så har du jo igen kun 852x480 punkter.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum