Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 00:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Philips 32pf9986 priser ???? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kboy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2005
Status: Offline
Sendt: 12 Maj 2005 kl. 00:03 | IP-adresse registreret  

Er der nogen herinde der ved, hvor man kan købe det tv til en god priser eller måske selv har købt det hos en forhandler der kan anbefales ??

Til top Vis Kboy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kboy

notional
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 12 Maj 2005 kl. 04:00 | IP-adresse registreret  

http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=101650

Som du kan se er de billigste i tyskland, hvor mange herinde har købt deres. Mon ikke de vil fortælle deres historie?

Dog synes jeg personligt det tv koster 5-10.000 kr for meget alt efter hvor man køber det. Burde ikke koste over 17.000kr.

Til top Vis notional's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af notional

Aabenraa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 12 Maj 2005 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Hvad med http://shop.fleggaard.dk/

Jeg har selv lige købt et 37pf9986 til 26K

Ingen problemer og de var meget venlige.

Du skal dog selv hente det  over grænsen - så det er nok mest for os her i Sønderjylland

Til top Vis Aabenraa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aabenraa

Kboy
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Maj 2005 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

Hejsa Aabenraa

Jeg er selv fra Aabenraa men bor der ikke mere pudsigt

lars2004
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2004
Sendt: 12 Maj 2005 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

Hej

Selvom det tv ser lækkert ud så bør du lige tænke på at de nye modeller er på vej.
De ser væsentligt bedre ud, desuden vil de sandsynligvis koste det samme.

Der er bla bedre responstid, samt kontrast skulle blive 5 gange bedre.

Så hvis du ikke har et virkeligt behov lige nu, så ville jeg vente til slut på sommeren hvor de nye kommer.
Til top Vis lars2004's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars2004

Kboy
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Maj 2005 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

lars2004

hvilken modeler taler du om har du nogle links så man kan se hvad det er for ???

lars2004
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2004
Sendt: 12 Maj 2005 kl. 18:43 | IP-adresse registreret  

http://www.avreview.co.uk/news/article/mps/UAN/230/v/4/sp/

Her kan du se de nye Philips modeller. Hvis du søger lidt på google bør du også kunne finde lidt flere detajler ud fra de model numre du kan se på ovenstående link.

Til top Vis lars2004's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars2004

CosmoKramer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 12 Maj 2005 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

Jeg ved nu ikke om man kan sige, at de nye modeller ser væsentlig bedre ud, da de lader til at være efter nøjagtigt det samme design, men drejefoden hos den nye 9830 som eneste synlige ændring (foden buer en smule, hvor den på 9986 er plan).

Hvis du mener, at det er specifikationerne der ser væsentlig bedre ud, er jeg fuldstændig enig. Priserne kommer tilmed også til at dykke hurtigt (selvom den vejledende pris hedder 25, 30 og 41K, hvilket også er rimeligt billigt når man tænker på, at priserne for et år tilbage på 9986 lå 10k over på 32" og 30k over på 42"!!!) da der er forlydende om en forestående priskrig blandt de store LCD producenter henover sommeren Sidste år gik der heller ikke mere end en måneds tid før 9986 i 32" allerede var faldet med 5k... Mit gæt vil være, at til oktober kan 32" fås til 20k i DK... Hvis man kan vente så længe!

Til top Vis CosmoKramer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CosmoKramer

CosmoKramer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Maj 2005 kl. 23:02 | IP-adresse registreret  

Kboy
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Maj 2005 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

CosmoKramer det er lige det ville sgu godt lige finde den skærm til den overkommelig pris altså du ved 32pf9986

CosmoKramer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Maj 2005 kl. 23:33 | IP-adresse registreret  

Hvis du gider at køre til Tyskland kan den fås rimelig billigt. Se eksempelvis promarkt, som har det til kr. ca. 19.500,-

Ellers kan du godt regne med, at det kun bliver billigere jo tættere vi kommer på releasen af 9830 (juli-august), som bliver markant bedre end 9986, er jeg sikker på. Damn it!

Hvis du ikke gider køre til Tyskland, må du ned til den lokale forhandler og prange. Da jeg købte mit sidste år, gik forhandleren fra 32k ned til 27k uden de store armbevægelser. Lige nu skal du i hvert fald ikke give meget over de 20k. Et godt fingerpeg er, at tage den annoncerede pris og trække 15-20%, alt efter hvor god man er til at prutte, for så langt vil de fleste sælgere strække sig (nok ikke uden mislyde dog). Specielt når der er en ny model på trapperne, for så mister folk interessen for den gamle model. Alternativt, hvis de ikke er til at handle med, så få dem til at give dig en prisgaranti på en måned, så hvis de sætter den yderligere ned, får du differencen retur.

Men hvorfor venter du ikke på den nye? 9830 kommer i løbet af et par måneder ned i ca. 20-25k... 

http://www.promarkt.de/online/catalog/p_detail.asp?sid=%7B6D 921736%2DAFD7%2D416A%2D9D1B%2DFE84DC79C42E%7D&kid=&g id=CC63DA01%2D8D73%2D11D3%2DB533%2D0050042A5230&cid=CC63 DA10%2D8D73%2D11D3%2DB533%2D0050042A5230&mscssid=%7BBA22 14C7%2D0062%2D4E37%2DB5C3%2DCFBDD4653B68%7D

Kboy
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Maj 2005 kl. 00:12 | IP-adresse registreret  

Det lyder sgu godt det du skriver. Takker dig Cosmo dejligt en der kan skrive noget man kan bruge til noget . Det er Promarkt ligger det ikke i Flensborg eller er det bare en underafdeling af forretningen. Skærmen har jeg fundet ned til ca. 2300 euro, men tror nok det er bedst at købe den i promarkt jeg er lidt bange for at handle over nettet. Jeg syntes jeg har læst mange steder, hvor folk har brændt fingerne på det. En anden ting som du selv skriver er den nye model er den virkelig så meget bedre en 9986.

CosmoKramer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Maj 2005 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Det er svært at sige, eftersom den ikke er på markedet endnu, men det virker til, at teknologien har taget et kvantespring på næsten alle de områder som hidtil er blevet kritiseret; responstid, kontrastforhold og farvegengivelse og oveni hatten har man fundet på flere nye features.

De nye features som jeg tror er værd at vente på er:

- Ambilight2, altså det lys fra bagsiden af panelet til begge sider af tv'et får flere indstillinger, og kan virke uafhængigt af hinanden i hver side (altså skifte farve efter den side lyset er i)

- Motoriseret drejesokkel, hvilket man savne på den gamle 9986.

- Clear LCD’ technology, som skulle udnytte hver enkelt pixel bedre sammen med PP2HD som skulle give et kontrastniveau på ca 4000:1 og en responstid på ca. 6ms.

WIreless-FIdelity og memory card indgang gør det let at være trådløst på til coputeren, og eventuelt se film fra computer til skærm uden ledning (tror jeg).

Jeg mener at der er et Promarkt i Flensborg, og ligesom dig vil jeg heller ikke handle for så store beløb over nettet. Man bliver nu engang nødt til at betale lidt ekstra for den sikkerhed det er at have en forhandler at brokke sig til, hvis skidtet ikke duer! Hvis jeg var dig, ville jeg slå kold vand i blodet... Det ville være surt at have købt det næstbedste, hvis det bedste alligevel kommrer ned i samme prisleje i løbet af relativ kort tid. Dog går du ikke helt galt i byen med 9986 under alle omstændigheder...

Jepsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004
Sendt: 14 Maj 2005 kl. 19:38 | IP-adresse registreret  

Jeg købte mit 37" 9986 hos Fleggård d. 31 marts og gav 25k og jeg har ikke

fortrudt.

Jeg ville ellers have ventet til den nye model men den gamle gik i stykker så jeg

var nødt til at handle 

Til top Vis Jepsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jepsen

Kboy
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Maj 2005 kl. 21:08 | IP-adresse registreret  

ok cool Jesper tillykke med dyret. 25K for 37" modelen var ikke meget. Du må have været god til at handle.  

Kim Frede
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 14 Maj 2005 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Vedr. Promarkt i Flensburg er det korrekt - det ligger i Fördepark - Tag Kruså grænseovergangen, fortsæt ad den "lille motorvej" ca. 5-6 km. så kommer du lige forbi... og der er skilte til centeret ved afkørsel. Ok nemt at finde.

Noget andet er, at Promarkt på nettet og Promarkt butikker vist ikke kører med samme priser !!! Jeg mener at ha' læst det på deres hjemmeside på et tidspunkt. Men derudover er Promarkt stadig en del billigere end herhjemme.

Kboy
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Maj 2005 kl. 23:01 | IP-adresse registreret  

Kim Frede tak for informationen men er der ikke et sted på nettet hvor man kan se prisen på den skærm hos Promarkt ved Fördepark

Kim Frede
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 14 Maj 2005 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

Velbekomme... og nej - ikke så vidt jeg ved... og det er faktisk lidt irriterende når man som jeg er flyttet fra Aabenraa og 200 km. nordpå... "den lille smuttur for at ose" er pludselig blevet en hel del længere. Men du kan sandsynligvis ringe til dem, hvis du er stiv i tysk... ellers kan du jo krydse fingre for at en af ekspedienterne kan engelsk...

En pudsig historie i øvrigt - jeg var dernede sidste weekend (tilfældigvis - vi har venner i Sønderborg) og der var to andre unge danske fyre der købte et LG 37'' LCD - skide fint... bortset fra, at det pludselig gik op for dem (da ekspedienten trillede kassen ind i butikken på en palleløfter), at der "vist ikke var plads i deres Punto" . Jeg skulle videre, så jeg fik ikke en afslutning på historien (da jeg gik havde de lånt en tommestok og stod og målte efter), men det ville edderman'me være ærgeligt at tage turen, stå med aller talenterne (og pengene) for blot at opdage "vi kan ikke have fætteren med hjem"...

Kboy
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Maj 2005 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

*GG* meget sjov oplevelse du har haft dig der kunne jeg forstille mig.

Kim pudsigt ok er jeg også fra Aabenraa men er nu flyttet ca 270 km derfra, så det bliver noget af en tur for at købe den skærm dernede ja ok kunne selvfølgelig også besøge mine forældre dernede. De bor i Aabenraa.

Det ville bare lige være rart at vide hvor mange spir de skulle have for skærmen

Jepsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004
Sendt: 15 Maj 2005 kl. 18:27 | IP-adresse registreret  

Pro markt der ligger lige på den anden side af grænsen har IKKE de samme

tilbud som butikken man kan finde over internettet, selvom de har samme

navn.

Jeg kontaktede dem selv da jeg købte de skulle have 25500 for en demomodel

af 37" 9986