Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. maj 2025 | 20:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hvilken projektor? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Krog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Sendt: 31 Maj 2005 kl. 00:39 | IP-adresse registreret  

God aften (eller nat?).
Jeg har et surround system, men kun et 20" gammelt tv, og det irriterer mig jo på det groveste. Derfor ville jeg gerne se på en projektor. Er der nogen der har nogen gode forslag? Den skal jo hovedsageligt bruges til film (duh). Den skal helst være så billig som muligt men med en kvalitet man ikke bliver træt af. Evt. brugt? Jeg er helt selv på herrens mark ang. projektion, har aldrig selv prøvet det før. Så er der nogen der har et par gode forslag?

MVH Christian
Til top Vis Krog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Krog

Sims-m
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 31 Maj 2005 kl. 00:40 | IP-adresse registreret  

jeg er ikke selv så meget inde i det med projektore, har dog spurgt mig lidt frem. så jeg er sikker på at du kan finde en helt del om lige netop det du søger, hvis du går ind og søger efter projektor

2*SA1550
SA520AV
de sidste fire snakker vi ikke højt om, men de er der
Jamo E6SUB
Xbox 360
Wii
Til top Vis Sims-m's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sims-m

gnOsis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juli 2004
Lokalitet: København
Sendt: 31 Maj 2005 kl. 00:53 | IP-adresse registreret  

alt efter hvor meget du vil bruge.. så er der lidt forskellige pris nivauer og mulighedder... men hoved saglig så er det bare ud og kigge på dem så du får lige den du mener er den bedste..

ca. 6000-8000 kr
BenQ 5120
Sanyo Z1x

ca. 10 000 kr
Sanyo Z3
Panosonic AE 700

ca. 15 000 kr
Sony HS50

men det er jo lidt svært at vide hvad du kigger efter og hvad du vil gi'... men hvis du skriver alle dine krav så har vi alle sammen en lidt bedre mulighed for at hjælpe:-) .... f.eks. dlp eller lcd ?? hvilken indgange ?? hvad skal den sluttes til ?? hvorstort et lærred ?? hvor lys et rum ?? osv...

Og husk nu at du også skla ha' et lærred og sådan et koster også en del, bare så du får det taget med i dit budget... et rimeligt rulle lærred koster ca. 2500 kr self alt efter størrelse osv... og et DIY lærred kan du komme ned på 500 - 1000 kr ...

Krog
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Maj 2005 kl. 01:08 | IP-adresse registreret  

Jeg ved hverken om det skal være dlp, lcd eller crt eller hvad det hedder, for jeg har absolut ingen anelse om hvad forskellene er - jeg er HELT grøn på dette område. Indgange ved jeg heller ikke lige, men den skal sluttes til en DVD-afspiller. Lærredet ved jeg heller ikke endnu. rummet bliver nok ret lyst da jeg muligvis skal have det malet hvidt, men jeg har dog mørklægningsgardiner til begge mine vinduer.
Jeg vil jo helst bruge så lidt som muligt, så min kategori hører nok med i den første. Så skal jeg nok bare have en brugt en, så prisen falder yderligere.

Ang. lærredet bliver det NOK DIY med mindre jeg finder et meget billigt. Men ellers har min far et i kælderen men han mener det måske har fået fugt/er blevet vådt, men det kan jeg jo kigge på i morgen.

gnOsis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juli 2004
Lokalitet: København
Sendt: 31 Maj 2005 kl. 01:39 | IP-adresse registreret  

hvis du er på så bar bund vil jeg råde dig til at kigge forumet i gennem for tråde om projektore... jeg har vist selv en tråd et sted med projektore i prisklassen 7000 kr...

så sæt dig og læs læs læs læs læs også når du ved lidt mere så spørg :-) ... lidt svært at hjælpe når du knap nok ved hvad du vil ha' men bare at det skal værre billigt, hvilket er et ret dårligt udgangs punkt, da en projektor ikke er billig og dem der er, er ikke gode ..  

Krog
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Maj 2005 kl. 19:18 | IP-adresse registreret  

gn0sis ja det er nok en meget god idé.. hehe.. som alt andet hifi/elektronik: billigt er næsten altid skidt..
Det var jo heller ikke sådan jeg mente det, mente bare at den skulle være så billig som muligt men stadig være af rimelig kvalitet. Med det mente jeg ikke at den skulle koste 500 kroner, men måske 3-4000 brugt eller hvad søren det nu står i. Men ok jeg kigger mig lidt omkring i løbet af ugen.. har lidt travlt såå, men tak for hjælpen i al fald!

MVH Christian

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes