Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 14:58   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Lidt forskelligt om panasonic TH-37PV500E (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kaizer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2005
Status: Offline
Indlæg: 437
Sendt: 06 Juli 2005 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

Jeg bliver efterhånden mere og mere seriøs ang. plasmakøb, og har et par spørgsmål:

Jeg ved godt der har været flere tråde om disse emner, men spørger alligevel; det kunne jo være der er nogle der har nye input.

Hvordan er man stillet garantimæssigt når vi taler om pixelfejl og burn-in?

Når man ser tv sendt i 4:3, vil de sorte bjælker i siderne så skabe burn-in?

Jeg skal bruge skærmen en del til at spille ps2 og xbox, ofte 3-6 timer ad gangen hvor der altid er noget stationært på skærmen. Bekymrer jeg mig unødigt over burn-in?! Jeg ville være træt af, at bruge 25000 kr. på et tv der (hurtig) vil have fejl.

Til top Vis kaizer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaizer
 
Demonio
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 129
Sendt: 06 Juli 2005 kl. 14:36 | IP-adresse registreret  

ang. burn in så er det jeg hører at det ikke sker på de nyeste plasma teknologier, jeg ved så ikke om man kan stole på det, men jeg har intet hørt om at dette skulle være et problem ved de nye Panasonic plasmaer, og jeg har alligevel lavet en del research da jeg går og pynser på at investere i PV500 :)

ang. garenti ved pixelfejl, det kunne jeg også godt tænke mig at vide.. jeg ved at der følger en 1 årig garenti med (ikke meget..) men ved faktisk ikke hvad den dækker når man køber fra tyskland. (hvis det altså er der du har tænkt dig at købe det)

Til top Vis Demonio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Demonio
 
kaizer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2005
Status: Offline
Indlæg: 437
Sendt: 06 Juli 2005 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Jeg har nu tænkt mig at købe i DK. Jeg frygter det bliver alt for besværgligt, hvis uheldet skulle være ud. Med mindre Panasonic kører med europa garanti. Jeg har kontaktet dem via mail, men fik aldrig noget svar; det er over 6 uger siden.
Til top Vis kaizer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaizer
 
LaMancha
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Marts 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 159
Sendt: 06 Juli 2005 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

Kan fortælle dig at jeg har set en Pana th 37 pa 30 efter et par måneder med skiftevist fast billede fik burnin, men om det er lige så på de helt nye kan jeg ikke sige 

__________________

NAD C352
Classic No.01B
B&W 603S3
QED Qunex 3
QED Silver Bi-Wire
TaraLabs Missing Link
32 PF 9731D


[URL=http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28514&PN=1]Se mit anlæg her
Til top Vis LaMancha's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LaMancha
 
Kasper Bang
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Juni 2004
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 85
Sendt: 07 Juli 2005 kl. 12:50 | IP-adresse registreret  

kaizer skrev:
Jeg har nu tænkt mig at købe i DK. Jeg frygter det bliver alt for besværgligt, hvis uheldet skulle være ud. Med mindre Panasonic kører med europa garanti. Jeg har kontaktet dem via mail, men fik aldrig noget svar; det er over 6 uger siden.

Det gør de. Jeg skrev og fik svar i sidste uge. Læs evt. mere i denne tråd: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=26033&P N=1

Der er også skrevet lidt løbende om Panas Europagaranti i dette forum. Prøv evt. at søge på "tyskland".

MVH/Kasper

Til top Vis Kasper Bang's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper Bang
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes