Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 06:39   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Video encoder box fjerner HDCP fra HDMI (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
luis figo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 15 Juli 2005 kl. 20:16 | IP-adresse registreret  

Så vidt jeg kan forstå er der godt nyt til dem som fik fat i et HDTV uden HDCP, eller er bekymret om det valgte tv har HDCP så man kan se fremtidens HDTV signal.

http://www.cdfreaks.com/news/12115

Ja hvorfor i unterhylderne fortsætter de med al den kryptering, det holder aldrig i længden.............................noget jeg læste om på nettet, kan ikke lige huske hvor, men en mand havde en stor mercedes der kun startede ved aflæsning af fingeraftrykket (uha må være temmelig sikkert), så derfor blev han taget med i bilen der biltyvene skulle køre................de blev imidlertidigt trætte af ham, skar hans finger af og smed ham ud af bilen...............Well min mening er at der er ingen sikkerhed mod at alle de krypteringsmetoder der er i forskellige elektroniske produkter og medier med sikkerhed holder...............måske når man kan foretage kvantekryptering med atomdrevne computere........

Til top Vis luis figo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af luis figo

-JLH-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 15 Juli 2005 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

Tja,  HDMI er beskyttelse af den digitale billeddel. Den er, som jeg læser det, stadig intagt. Det eneste boksen gør er at konvertere det  HDCP digitale signal og konvertere det til RGBHV som bekendt er et analog signal, hvilket betyder kvalitets tab. Dermed ikke sagt at produktet ikke har sin berettigelse.  
Til top Vis -JLH-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -JLH-

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes