Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 11:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hvilke 37" LCD skal jeg vælge (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
morten29
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 30 Juli 2005 kl. 23:46 | IP-adresse registreret  

Sådan.......  tror jeg har fundet størelsen og indholdet (plasma elle lcd) af mit nye fladfjernsyn----

Nu skal jeg bare finde ud af hvilke et det skal være...?????

Jeg må indrømme at jeg har kikke lidt på philips ( kun her på nettet) og har set at de køre med 3 forskellige 37" LCDér

37PF5320/10        & nbsp;         & nbsp;   37PF7320/10        & nbsp;       37PF9986/12

Der er dog en masse ting jeg overhoved ikke forståe..den ene har ikke pixelpluds, den anden har og den sidste har pixelpluds 2 ?? hvad er det

Og så kan jeg de at kun de to billigste og 5320 og 7320 er klar til HD TV men det er den noget dyere 9986 ikke???

Hvad ville i vælge pris og kvalitet taget i betragtning...jeg er iikke total hysterisk mht. det bare skal være det bedste for en hver pris ser ikke vildt meget fjernsyn, men det skal samtidig være noget man kan holde ud og se på mange år endnu..... kom med jeres mening...

Hilsen Morten

Til top Vis morten29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af morten29 Besøg morten29's Websted

morten29
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 31 Juli 2005 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

slet ingen der har noget at sige til mit indlæg??? 
Til top Vis morten29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af morten29 Besøg morten29's Websted

CosmoKramer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 31 Juli 2005 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

Jeg kan måske hjælpe lidt.

Pixel Plus 2 er en videreudvikling af Pixel Plus, som er billedforbedrende kredsløb som øger dybdefølelsen på billedet. PF9986 er helt sikkert HD-Ready, hvorfor det ikke fremgår er jeg ikke sikker på, muligvis fordi en ekstra boks er nødvendig, men det tror jeg nu også er tilfældet med de to andre skærme du nævner.

Jeg er næsten sikker på, at 9986'eren har hurtigere responstid og bedre sortniveau end de to andre plus at den også har ambilight som er en fed detalje syntes jeg, to tunere og meget andet.

Med hensyn til, at det skal holde i mange år, kan du med fordel undersøge nogle af de talrige tråde her i forummet omkring udviklingen hos fladskærmene, hvor mange mener at teknologien og prisen endnu ikke er moden til at købe... Det har jeg nu gjort alligevel, ud fra den betragtning, at i morgen vil der altid være noget der er nyere og bedre på banen, så kan man vente og vente og vente lidt mere.....

Til top Vis CosmoKramer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CosmoKramer

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes