Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 02:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Sony 32" CRT tv. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rocco_Siffredi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline
Sendt: 10 August 2005 kl. 13:33 | IP-adresse registreret  

Jeg har for et par år siden købt et 32" Sony tv. Mener det heddet KV32FQ75(er dog ikke sikker). Problemet er at når jeg ser DVD eller spiller xbox så hopper den nogen gange over på bestemte billedformater. Altså fra 16/9(hedder bred på mit sony) til smart format eller zoom alt efter dens behag! Jeg har været inde i indstillinger og låse den på bred, hvilket også fungere når det er på TV. Men så snart jeg slår over på AV kanalerne så opfører den sig mærkeligt.. Det kan gå smertefrit i en film og på et andet tidspunkt kan man næsten ikke lavet andet end at slå den tilbage på bred igen.. Nogen der har oplevet lignende eller kender til dette "fænomen"?

Til top Vis Rocco_Siffredi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rocco_Siffredi

Rocco_Siffredi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 August 2005 kl. 15:29 | IP-adresse registreret  

Hmm, "fænomenet" ser ud til at være opklaret. Sælgeren i Fona mente at det er "kilden" det er galt med. Altså det format som det ligger på, på dvden og i de spil på xboxen.. Altså at TV'et vil vise det i bred, men den får et andet signal/format af dvd'en/xbox'en og dette "forvirrer" tv'et.. 
Til top Vis Rocco_Siffredi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rocco_Siffredi

StylaH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 10 August 2005 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Jeg har samme TV. Bare i 28" format. Der er det sku ikke noget problem. Tror dit TV er defekt.
Til top Vis StylaH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StylaH Besøg StylaH's Websted

Rocco_Siffredi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 August 2005 kl. 21:56 | IP-adresse registreret  

StylaH skrev:
Jeg har samme TV. Bare i 28" format. Der er det sku ikke noget problem. Tror dit TV er defekt.

Hmm, hvad gør jeg så?? Han sagde i Fona(hvor jeg også har købt det, godt nok 2-3 år siden) at det var et kendt problem og at der ikke var noget at gøre.. han sagde også at om et halvt års tid vil det "rigtige" bred format blive lagt på dvd'en og dermed løse problemet... Fyrede han en and af?

StylaH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 11 August 2005 kl. 15:38 | IP-adresse registreret  

Jeg ved desværre ikke hvad du skal gøre.

Jeg hr bare ikke haft problemet.

Til top Vis StylaH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StylaH Besøg StylaH's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes