Bruger siden: 04 August 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 9
Sendt: 18 August 2005 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
Med fare for at blive pevet ud, så har jeg fornyligt købt en 42" plasmaskærm af mærket Dantax v3. Det er en glimrende skærm med blank sort ramme, løse højttalere og masser af indgange i bunden af rammen. Den blev købt komplet med bordstativer til skærm og til ht. 3 ialt. Plus et vægbeslag, dog uden mulighed for at justere vinkler på skærmen. Billedet er farverigt og skarpt også i dagslys. hvis man læser specifikationerne på skærmen bliver man næppe imponeret, og mærkets ry imponerer nok heller ikke,men vi er meget glade for den. Den blev købt hos Fona på Farumbytorv i slutningen af Juli for 12999.-
Bruger siden: 17 August 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 19 August 2005 kl. 01:35 | IP-adresse registreret
MichaelWB skrev:
Hvis du vil have et "enormt godt" plasma tv skal du nok have et større budget.
jeg vil bare ha det bedste til den pris jeg nævner øverst nogen der kender noget til mærket LG, er der noget ved dem?? jeg synes bare de er alle steder jeg kigger i butikker:)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum