Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 18:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Dyrt Philips CRT (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
CosmoKramer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 23 August 2005 kl. 21:57 | IP-adresse registreret  

Man forbløffes nu stadigvæk en gang imellem, når der slås annoncer op med helt galt afmarcherede priser herinde. Specielt når man tænker på, at de personer der opsøger Hifi sider typisk er her for at tilegne sig viden om priser og kvaliteter ved det produkt de er interesserede i, ikke for at give 9000, som sælgers prisforslag er, for et TV man kan få med tilsvarende kvaliteter splinternyt fra Philips til 7000.

Her er et  de mere humoristiske eksempler, hvor sælger nærmest opfordrer til, at skulle man være så heldig at sit nye brugte fjernsyn skulle gå i stykker, ja så er der faktisk en kontant gevinst at hente...

http://www.hifi4all.dk/markedsplads/Annonce_S.asp?iType=2&am p;am p;iAd=45563

Til top Vis CosmoKramer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CosmoKramer

JRGW
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 23 August 2005 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

Det kan godt være at de har været dyre dengang men der er nok ikke så mange købere derfor sælges de også ud til ret billige priser.Det koster at opgradere ikke alle har indset dette.Men CRT er godt efterhånden rent billedmæssigt.

Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
Til top Vis JRGW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRGW

Lukman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2005
Sendt: 24 August 2005 kl. 10:23 | IP-adresse registreret  

Hej CosmoCramer

Du har jo i og for sig ret, men 7000,- for et 9509 ??? hvorhenne god damn det var billigt og med original bord eller hva` ? , holy moly hvorhenne ? er der også 5 års forsikring med ?

Spøg til side, det er faktisk mig som er sælger og ja det klinger måske dyrt i dine og andres ører men kig eksempelvis på DBA, sammenlignet med sælgere derinde syntes jeg faktisk det er en rimelig pris.

du har ret i at det virker kuk kuk at man rent faktisk har for 15.000,- købekraft hvis det skulle poppe, men sådan forholder det sig jo bare, om det så er humoristisk må vist være noget forsikrings selskaberne skal tage stilling til.

Dernæst kender du sikkert frustrationen ved at indkøbe TV for blot at finde ud af at det skal ombyttes pga defekt eller andet, og så bølger salget frem og tilbage, og man krydser fingre for at ombytteren så virker som den skal (TV), med mit salg står du med et produkt som allerede har været i gennem mit kritiske øje og derfor er screenet for de Phillips pinligheder såsom mørke lodrette søjler ved RGB, eller TV som slukker umotiveret, (Desværre har de åbenbart ikke kunnet løse fænomenet med uret som taber tid )

Aflutningsvis skal det siges at jeg ikke står og mangler pengene, og faktisk er rigtigt glad for det så det kan såmænd godt være at jeg beholder det, principielt har jeg det nemlig dårligt med at skulle se min investering halveret på blot 1 år.

Under alle omstændigheder er det sgu hul i hovedet at jeg kan tabe det ned af trapperne og få fuld dækning eller bruge beløbet til ny indkøb, men jeg nænner sgu ikke at udsætte Phillips til dato bedste CRT for sådan en trist skæbne, jeg tænkte blot at andre kyndige medlemmer her i forum kunne nyde glæde af dette reference TV.

I øvrigt er 7000,- vist nok for et 9520 og det er direkte butt ugly, rigtigt at features er de samme men så skal du lige lægge 2500,- for bord og ca 1800,- for forsikring og så står du pludselig med et TV som er grimmere og 2500,- kroner dyrere end mit bud, men nu må vi se om der er nogle bud ellers ryger det på børneværelse og mon ikke ungerne så nok skal holde kæft et stykke tid  

Til top Vis Lukman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lukman

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 24 August 2005 kl. 10:31 | IP-adresse registreret  

Lukman skrev:
7000,- for et 9509 ??? hvorhenne god damn det var billigt og med original bord eller hva` ? , holy moly hvorhenne ? er der også 5 års forsikring med ?

kan godt følge din pointe men ikke din pris

her har de et par stykker på lager stadigvæk:

http://www.atv24.de/product_info.php/cPath/30_314_596/produc ts_id/5299

Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn

JRGW
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 24 August 2005 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

Der er nok nogle også på DBA der må sande at de priser de forlanger er urealistiske, tror ikke på de får de penge for de

Fona har 9520 med bord for 8000kr har prøvet det men syntes ikke om billedet.

Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
Til top Vis JRGW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRGW

Lukman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 August 2005 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

Nu hvor i er flittige til at kommentere prisen, var det måske også på sin plads at komme med bud, det er jo ikke pennevenner jeg er ude efter

CosmoKramer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 24 August 2005 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

Det er helt fint at gå efter det højeste bud - det ville jo være dumt at sælge for billigt - men det var ikke så meget pointen derimod, at det nok ikke er det rigtige sted at sætte prisen så højt.

Lige et spørgsmål til din opgradering til fladskærm, er det Philips nye LCD 9830 du er ude efter, for så må du jo gerne komme med en vurdering, når de nu engang kommer på markedet. Har selv sidste års topmodel 9986, så jeg er ret interesseret om der er sket kvantespring i billedkvaliteten eller forbedringen ikke er så stor endda.

Til top Vis CosmoKramer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CosmoKramer

Lukman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 August 2005 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

Hej CosmoKramer

Si Senor, netop 9830, men som sædvanligt skal der åbenbart herske stor forvirring omkring de nye features og på hvilke modeller de figurerer, tænker her på deres `clear lcd` som nogen påstår kun er at findes på 32" modellen samt Ethernet port som i følge PDF er på alle modeller, men homecinemachoice skriver at det kun er på 42"

Glæder mig som en syg til at se modellen, og skal da også A-B teste den med 9986 for slet ikke at tale om mit eget 9509 for at se om det er et `kvantespring` som du selv udtrykker det, i øvrigt har jeg fået tilbudt den hos Digitalo for 3090 Euro, vel at mærke for 37"

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes