Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 07:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Nødvendigt med HDMI? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rane
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 29 August 2005 kl. 09:59 | IP-adresse registreret  

Hey, jeg er komplet nybegynder hvad angår fladskærms TV så tillad mig at stille et par dumme spørgsmål :)

Det varer jo tilsyneladende temli længe før HDTV sådan rigtigt begynder at overtage Danmark. Men er det egentlig et ufravigeligt krav at ens LCD tv har HDMI før man kan se HDTV på eks. DR/TV2/Canal+ osv?

Spørger fordi vi kigger på 32" LCD tv for tiden og prisen må helst ikke overstige de 11-12k - men man får jo nok ikke kvalitets LCD tv med HDMI til den pris, med mindre man går 1k længere op og køber et Sony S32A10.

Kan bedre lide designet på Sonys/Panasonics 32"LCD end på det berømte Samsung som folk går meget op i her.

Så kort og godt:  Går man helt galt i byen hvis man vælger at købe et LCD tv uden HDMI?
Til top Vis rane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rane

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 29 August 2005 kl. 10:14 | IP-adresse registreret  

Citér:
Det varer jo tilsyneladende temli længe før HDTV sådan rigtigt begynder at overtage Danmark. Men er det egentlig et ufravigeligt krav at ens LCD tv har HDMI før man kan se HDTV på eks. DR/TV2/Canal+ osv?