Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 23:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LCD eller hva`? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lukman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2005
Status: Offline
Sendt: 29 August 2005 kl. 21:06 | IP-adresse registreret  

Jeg er rigtig tæt på at bestille en 37" phillips 9830, men skal self lige se den live i forretningerne først.

Efter at have læst Pro & Con vedrærende plasma vs LCD er jeg ikke blevet meget klogere, men en ting er sikkert risikoen for burn in er ikke lige min kop te, samtidig bliver det nok svært at acceptere mindre black level end plasma for slet ikke at tale om mit lækre 9509 (Som ingen vil købe, kan være prisen skal ned )

Nu venter jeg med spænding på at se om Phillips Dimming backlight teknologi(osse kaldet clear lcd) kan levere varen for hvis det er tilfældet er jeg med på vognen.

Skal lige siges at der bliver spillet en hel del Xbox i hjemmet så vil de kloge hoveder ikke mene at det er LCD jeg skal gå efter ? og selvfølgelig billedkvaliteten, help me out here  

Til top Vis Lukman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lukman

slarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2005
Lokalitet: �stjylland
Sendt: 30 August 2005 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft 3 plasma TV og er nu endt med et 32" LCD (Samsung 32R51B) og jeg må sige jeg aldrig har været så tilfreds med et TV før.

Spiller selv ret meget xbox og bruger HD Advance kabel m. component og det ser altså rigtigt rigtig godt ud. Bedre end på de plasma tv jeg har haft. Specielt de spil som understøtter 720P ser helt fantastiske ud.
Til top Vis slarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slarsen

O'Brian
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 30 August 2005 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

Hey!

Mit første indlæg.. JEG venter på 9830. Altså 37 tommer. Hvornår dukker den op?

Jeg arbejder pt i Holland, her siger de midt september. Det er et post-order-firma, der hedder Bobshop.nl

Jeg har mailet en del med dem, og de siger jeg kan hente det, og betale ca 3600 Euro.

Nogen har der har erfaring med det selskab, eller set det tv live? En bedre pris?

Men kunne godt tænke mig at se det live.

På forhånd tak.

Til top Vis O'Brian's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af O'Brian

Benton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2005
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 30 August 2005 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

Hey!

Je ghar godt nok ikke nogle svar på dine spørgsmål, men går også selv og leger med tanken om at købe 42" 9830. Synes at det lyder meget lovende. Har også selv det problem med at vælge mellem plasma og LCD.
Har kigget lidt på det nye Pioneer 436XDE, men synes det er lidt underligt at opløsningen ikke er blevet bedre fra den forrige model???
Ikke i tvivl om at det er et fedt plasma tv, men synes det nye phillips lyder noget mere atraktivt.!

Det var bare lige det jeg ville sige.
Men hvis du får det købt, venter jeg spændt på en kommentar
Til top Vis Benton's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Benton

tranum1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 30 August 2005 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

Benton skrev:
Hey!

Ikke i tvivl om at det er et fedt plasma tv, men synes det nye phillips lyder noget mere atraktivt.!

Det vil jeg give dig ret i, men glem alt om specifikationerne, og se på resultatet i stedet. Jeg er efterhånden snakket med mange som ikke kan forstå at jeg overvejer Plasma, fordi LCD jo er meget bedre. Og hver gang jeg går dem lidt på klingen om hvorfor de mener det er svaret ud fra specifikationerne: højere opløsning, ingen burn-in. De har ikke reelt sammenlignet kvaliteten, men bare specifikationerne.

Til top Vis tranum1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tranum1 Besøg tranum1's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes