Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 12:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Erfaringer med Samsung PS-42S5H(X) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mammen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 07 September 2005 kl. 09:58 | IP-adresse registreret  

Er der nogen af alle de kloge hoveder herinde der har denne skærm, eller i det mindste har set den i brug, og hvad er jeres indtryk af den?

Jeg ved fra andre tråde at der er et par stykker der søger samme oplysninger, men der er ikke sket det store når spørgsmålet er blevet stillet i forlængelse af andre tråde, så derfor en selvstændig tråd

/mammen (der er på desperat jagt efter nyt TV )

Til top Vis mammen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mammen

fisterolfert
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2004
Lokalitet: København
Sendt: 07 September 2005 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

Jeg går oz og skæver lidt til den skærm men der er dog ik så meget info på dk sider, har dog læst lidt på avforums hvor der er et par stykker der har den og de virker ret glade for den selvom den skulle være lidt svær at finindstille.

Talte med samsung her i sidste vedr. garanti hvis man køber i tyskland og der ska man desvæær altid gå tilbage til salgsstedet hvis der blir noget, så det er jo knap så attraktivt som eks pio og pana.

Til top Vis fisterolfert's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fisterolfert

dude
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2005
Sendt: 07 September 2005 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

Jeg har denne skærm og er såmænd udmærket tilfreds efter en stor omgang finindstilling.
Der er selvfølgelig en masse andre skærme, der er bedre end denne skærm, men jeg fik et tilbud, som jeg ikke kunne sige nej til - så den er altså ikke indkøbt p.g.a. af bedre kvaliteter end andre skærme, men mere p.g.a. økonomi i relation til kvalitet.
Der er en del indlægs på andre forums, hvor de ikke er tilfredse med denne skærm - dog er det billedekvaliteten, de brokker sig mest over. Og jeg vil da gå så langt til at give dem ret i, at fabriks-indstillingerne er "helt hen i vejret" - men jeg synes egentlig, at mine indstillinger får min skærm til at fremstå en del bedre end alle andre skærme, som jeg har set (men det siger faktisk heller ikke så meget - jeg har kun nær-studeret skærme i div. butikker i nærmeste omkreds (i det nordjyske), og det skulle ikke undre mig, hvis ikke en eneste af skærmene var justeret ordenligt ind).
Jeg er altså udmærket tilfreds med kvaliteten, men dermed ikke sagt, at andre skærme ikke kan være bedre (også i forhold til prisen), hvis de bliver finjusteret efter alle kunstens regler, hvilket jeg mistænker de besøgte butikker for _ikke_ at gøre.
Spørg bare løs, hvis du/I har flere ...
Til top Vis dude's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dude

mammen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 08 September 2005 kl. 09:14 | IP-adresse registreret  

fisterolfert skrev:

Talte med samsung her i sidste vedr. garanti hvis man køber i tyskland og der ska man desvæær altid gå tilbage til salgsstedet hvis der blir noget, så det er jo knap så attraktivt som eks pio og pana.

Hvad sker der, hvis jeg har købt mit produkt i udlandet?
Samsung Electronics Nordic AB yder en begrænset garanti på produkter, der er købt i udlandet, hvis der medfølger et blåt "Original Warranty Card", udfærdiget af Samsung Electronics. På forsiden skal der stå "Samsung European bloc warranty", og navnene på de nordiske lande skal fremgå.

Vær opmærksom på, at denne garanti er begrænset og f.eks. ikke gælder software i mobiltelefoner.

http://www.samsung.com/dk/support/guarantee/guarantee.htm

Men ellers kan man for et ca. 2K købe sig til en dansk 4 årig garanti.

/mammen

Til top Vis mammen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mammen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes