Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 06:06   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: En Z3-ejer i KBH området? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Insaniac
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 08 September 2005 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

Hej!

Nu er jeg sq træt af at jeg synes min Z3 larmer mere end hvad jeg mener den burde gøre. Den er tydelig at høre under stille sekvenser i film, trods den står i eco-mode. Har prøvet at udlufte så man næsten frøs i rummet, så jeg kunne få aflivet tvivlen om det var fordi der var for varmt i stuen (har terrarie mm). Det hjalp intet.

Har 2 gange hørt den være helt stille, men ellers siger den en underlig irriterende pivelyd-agtig noget. Den er fra slutningen af maj og har altid gjort det. Jeg har forsøgt at finde ud af problemet, men er ikke lykkedes mig, så nu vil jeg sq mødes med en, der også har en Z3 så jeg kan sammenligne støjniveauet før jeg indleverer den til Strax.

Har haft lidt aftale med JBL Ti2000 men da jeg ikke har mulighed for bil, ville det være kanon hvis der var nogen i nærheden af Vanløse, som havde en Z3, så vi evt kunne aftale et møde hos vedkommende.

Ville være en stor hjælp.

Lad mig endelig høre fra jer.

Takker.

Goose Fraba
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2005
Sendt: 10 September 2005 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

Min Z3 er desværre også begyndt at komme med en diskret men dog lidt irriterende pive lyd. Jeg har ellers brugt den i godt og vel 2 måneder uden nogen problemer. Når det så er sagt, så registrerer jeg egentligt mest pive lyden ved opstart af projektoren og ikke under selve filmene, men jeg banker også pænt højt op for surround lyden.

Men hvad der kan være skyld i en sådan pive lyd, det er jeg heller ikke rigtigt klar over. Noget med blæseren måske?

Bor desværre udenfor Kolding, så det er ikke lige i nærheden af kbh.

dr0zie
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 April 2005
Lokalitet: København
Sendt: 20 November 2005 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

Mmmn har lige fået min z3 hjem og synes ikke den larmer så meget men vil lige undersøge det for bor tæt på dit område...

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes