| Forfatter |
|
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 09 September 2005 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Havde købt PV500, men glasset var flækket, så jeg har fået pengene igen (lang historie), men hvor skal jeg nu købe det henne så? Det skal være i tyskland, og jeg hra da også tjekket preissuchmachine.de men det er lidt svært at overskue forhandlerne, hjælp ønskes.
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 09 September 2005 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med at vente på de nye Pioneer skærme?
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

|
| Sendt: 09 September 2005 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det har jeg også tænkt på, men det kommer jo nok til at koste en del mere end hvad den panasonic koster, over 5000,- mere, og der er ikke så interessandt.
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 09 September 2005 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 09 September 2005 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pioneer 436FDE annonceres allerede til en pris i Tyskland, der kun er 2445 DKR højere end Pana 500 !!
|
| Til top |
|
| |
tranum1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 449
|
| Sendt: 09 September 2005 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er så FDE udgaven. XDE'en koster 4000kr oveni.
Jeg har fået et tilbud på Panasonic 42PV500 til 25500 incl. vægbeslag, i det lokale Panasonic Center. Og jeg må indrømme at det rykker rigtigt meget i mig. Men vil da gerne lige se Pioneeren først. Men det skal da klart være XDE-udgaven pga. den ekstra HDMI indgang, VGA-indgangen, kortlæser og Home Gallery funktionen. Er ligeglad med DVB-T. FDE er slet ikke interessant da jeg helt sikkert vil ha' en VGA-indgang.
Men jeg skal nok ikke regne med at kunne få Pioneeren i nærheden af de 25500 incl. vægbeslag.
Arrrrr kan snart ikke holde ventetiden ud mere.
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 09 September 2005 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rent produktmæssigt er det vel mest fair,at sammenligne Pana500 m Pio436FDE ??Der er så bla noget m nogle højtalere!!Design!!Ekstern tuner!!
Billedmæssigt tror jeg næppe,at der er den store forskel.
Så hvis tålmodigheden og tegnebogen peger mod Pana.......Go for it !!!!!!
|
| Til top |
|
| |
tranum1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 449
|
| Sendt: 09 September 2005 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
lennon skrev:
|
Rent produktmæssigt er det vel mest fair,at sammenligne Pana500 m Pio436FDE ??Der er så bla noget m nogle højtalere!!Design!!Ekstern tuner!!
Billedmæssigt tror jeg næppe,at der er den store forskel.
Så hvis tålmodigheden og tegnebogen peger mod Pana.......Go for it !!!!!!
|
|
|
Det er det med billedkvaliteten der holder mig tilbage. Ved godt at man altid kan vente, men en uge eller to kan man vel vente på at TapeConnection får nogle Pioneer i butikken.
Panaen har både kort-læser, Galleri-funktion og vigtigst VGA-indgang, så for mig er sammenligningen med XDE-modellen mere på sin plads. FDE modellen er da feauture-mæssigt underlegen Panasonic'en. Især hvis man ikke skal bruge den digitale tuner til noget, kan jeg kun se den ekstra HDMI indgang som en ekstra feauture frem for pannyen. Billedkvaliteten kan jeg naturligvis ikke kommentere på, men der er FDE og XDE jo ens. Pioneer har dog ikke HT'ere med i prisen, hvis jeg har forstået det korrekt.
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

|
| Sendt: 10 September 2005 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, jeg har kun kigget på den pris som er listet ved www.preissuchmachine.de sammenlignet med PV500.
Prisen for et PV500 i tyskland er 21100, og dette er inkl. fragt og vægbeslag, og jeg vil da godt give mere for pio, men hvor meget?
Jeg skal da ærligt indrømme at jeg er snotforvirret nu, da jeg havde tænkt mig at købe 435, da den har det fedeste design, men jeg turde ikke da jeg havde på fornemmelse at 436 snart ville komme. Og nu er den her så, og jeg har ikke fået købt noget plasma endnu .
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

|
| Sendt: 11 September 2005 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen der kan hjælpe med samlet pris på Pio, eller på hvor jeg skal købe pana?
|
| Til top |
|
| |