Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 18:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Pana PV500 hvor? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 09 September 2005 kl. 15:26 | IP-adresse registreret  

Havde købt PV500, men glasset var flækket, så jeg har fået pengene igen (lang historie), men hvor skal jeg nu købe det henne så? Det skal være i tyskland, og jeg hra da også tjekket preissuchmachine.de men det er lidt svært at overskue forhandlerne, hjælp ønskes.
Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 09 September 2005 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

Hvad med at vente på de nye Pioneer skærme?
Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 September 2005 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

Ja det har jeg også tænkt på, men det kommer jo nok til at koste en del mere end hvad den panasonic koster, over 5000,- mere, og der er ikke så interessandt.
Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 09 September 2005 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

DonJensen skrev:
Ja det har jeg også tænkt på, men det kommer jo nok til at koste en del mere end hvad den panasonic koster, over 5000,- mere, og der er ikke så interessandt.

er det ikke en anelse overdrevet?

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28639&P N=3

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 09 September 2005 kl. 18:03 | IP-adresse registreret  

Pioneer 436FDE annonceres allerede til en pris i Tyskland, der kun er 2445 DKR højere end Pana 500 !!
Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

tranum1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 09 September 2005 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

Ja det er så FDE udgaven. XDE'en koster 4000kr oveni.

Jeg har fået et tilbud på Panasonic 42PV500 til 25500 incl. vægbeslag, i det lokale Panasonic Center. Og jeg må indrømme at det rykker rigtigt meget i mig. Men vil da gerne lige se Pioneeren først. Men det skal da klart være XDE-udgaven pga. den ekstra HDMI indgang, VGA-indgangen, kortlæser og Home Gallery funktionen. Er ligeglad med DVB-T. FDE er slet ikke interessant da jeg helt sikkert vil ha' en VGA-indgang.

Men jeg skal nok ikke regne med at kunne få Pioneeren i nærheden af de 25500 incl. vægbeslag.

Arrrrr kan snart ikke holde ventetiden ud mere.  

Til top Vis tranum1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tranum1 Besøg tranum1's Websted

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 09 September 2005 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Rent produktmæssigt er det vel mest fair,at sammenligne Pana500 m Pio436FDE ??Der er så bla noget m nogle højtalere!!Design!!Ekstern tuner!! 

Billedmæssigt tror jeg næppe,at der er den store forskel.

Så hvis tålmodigheden og tegnebogen peger mod Pana.......Go for it !!!!!! 

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

tranum1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 09 September 2005 kl. 22:48 | IP-adresse registreret  

lennon skrev:

Rent produktmæssigt er det vel mest fair,at sammenligne Pana500 m Pio436FDE ??Der er så bla noget m nogle højtalere!!Design!!Ekstern tuner!! 

Billedmæssigt tror jeg næppe,at der er den store forskel.

Så hvis tålmodigheden og tegnebogen peger mod Pana.......Go for it !!!!!! 

Det er det med billedkvaliteten der holder mig tilbage. Ved godt at man altid kan vente, men en uge eller to kan man vel vente på at TapeConnection får nogle Pioneer i butikken.

Panaen har både kort-læser, Galleri-funktion og vigtigst VGA-indgang, så for mig er sammenligningen med XDE-modellen mere på sin plads. FDE modellen er da feauture-mæssigt underlegen Panasonic'en. Især hvis man ikke skal bruge den digitale tuner til noget, kan jeg kun se den ekstra HDMI indgang som en ekstra feauture frem for pannyen. Billedkvaliteten kan jeg naturligvis ikke kommentere på, men der er FDE og XDE jo ens. Pioneer har dog ikke HT'ere med i prisen, hvis jeg har forstået det korrekt.

Til top Vis tranum1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tranum1 Besøg tranum1's Websted

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 September 2005 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

Ok, jeg har kun kigget på den pris som er listet ved www.preissuchmachine.de sammenlignet med PV500.

Prisen for et PV500 i tyskland er 21100, og dette er inkl. fragt og vægbeslag, og jeg vil da godt give mere for pio, men hvor meget?

Jeg skal da ærligt indrømme at jeg er snotforvirret nu, da jeg havde tænkt mig at købe 435, da den har det fedeste design, men jeg turde ikke da jeg havde på fornemmelse at 436 snart ville komme. Og nu er den her så, og jeg har ikke fået købt noget plasma endnu .

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 September 2005 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

Ingen der kan hjælpe med samlet pris på Pio, eller på hvor jeg skal købe pana?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes