Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
Sendt: 11 September 2005 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
Da Kimjay havde oprettet sit indlæg det forkerte sted har jeg lige flyttet det her til det rette:
Hvem kan hjælpe? Jeg har fornylig købt et samsung 32" LCD. Det er superlækkert fjernsyn...indtil idag. Pludselig er der begyndt at komme forstyrelser på skærmen med lilla og pink "sne". Troede imidlertid først at det var tvsignalet der drillede. Men det sker også når jeg ser dvd. Gunden til at jeg bruge "jer" at jeg har handlet det i tyskland. Her er meget at spare skal jeg hilse at sige.
Er der nogen som kan ha' en ide til hvorfor overnævnte problem er opstået??
Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 64
Sendt: 11 September 2005 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
Lyder som pixels fejl. Har du stadig garanti på det? Hvis ja, så kontakt det firma du har købt det hos og forklar fejlen... De skal tage det tilbage til reperation hvis der som sagt er garanti på
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 278
Sendt: 11 September 2005 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
Det er ikke pixel fejl! En pixel fejl eller flere flytter sig ikke. En pixel fejl kan ses ved, at pixelen enten lyser hele tiden på mørk baggrund, eller er sort på hvid baggrund.
Kunne lyse som om det er en eller anden styre chip til LCD panelet der er noget galt med.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum