Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 21:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Dvi til VGA på denon 2910 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
najs.n.kewl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 15 September 2005 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

hey.

Lige Pt kører jeg med s-vhs mellem dvd og min projektor, en toshiba tlp-t700, har en opløsning på 1024x768. der er desvære ikke dvi ingang på denne.

Vil selvfølgelig gerne ha det bedste billede, og alt andet lige må det blive bedre at tage dvi fra dvd'en og få det lavet om til vga... Eller er jeg helt skævt på den???

Af hvad jeg lige kunne læse mig frem til er det store spørgsmål om dvi udgangen på denon'en er digital eller både digi og analog?? nogen der ved det.

Er den begge kan jeg vel bare købe et af de her stik man får kastet i hovedet sammen med div skærmkort??

eller skal man ud i et eller andet med sådan en her box ??http://www.digitalconnection.com/Products/Video/DCDA1.ASP

Vil gerne have råd om hvad der vil være den optimale løsning mht billedkval... her tænker jeg ikke dog på 10.000 kr's løsninger....

تnajs

Til top Vis najs.n.kewl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af najs.n.kewl

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 16 September 2005 kl. 09:25 | IP-adresse registreret  

najs.n.kewl skrev:
Af hvad jeg lige kunne læse mig frem til er det store spørgsmål om dvi udgangen på denon'en er digital eller både digi og analog?? nogen der ved det.

Kun digital, så du kan ikke bare bruge et adapter-stik, men en konverter. Det vil altså koste lidt kroner. Prøv i stedet at tjekke manualen til din projektor, om den ikke kan modtage component (oftest angivet som Y-Pb-Pr eller Y-Cb-Cr) i VGA-stikket. Så kan du bruge et kabel fra component til VGA, det vil være billigere og i praksis mindst lige så godt.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes