Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 22:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Nyt fjernsyn til ca. 12000 kr. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jannick
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 06 Oktober 2003 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

Hej dér.

Jeg skal lige hjælpe en ven med at finder et nyt tv til 12.000 mere eller mindre.

Han vil blive glad hvis han fik svar hurtigt.

Og han siger nej tak til Tyskland og brugte fjernsyn.  Projektorer er heller ikke en mulighed.

Gerne 32" 100Hz osv.

På forhånd tak.

Mr.DJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 06 Oktober 2003 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

PANASONIC TX 32 PD30 er kåret til årets bedste tv, så du går nok ikke helt galt i byen ved at købe dette fjernsyn. Dette er et 32" 100Hz 16:9 fjernsyn. Der er anden bruger herinde som har købt 36" modellen og han er slet ikke til at snakke med hvad angår andre mærker/modeler, og han hævder også det er tv'et med det bedste billede.

Sony's KV-32FQ85 er et andet tv som måske var værd at overveje. Det er også et 32" 100 Hz 16:9 tv. Men den kan desværre ikke leveres lige nu da den først bliver sendt på markedet til november, måske kan man få den i slutningen af denne måned. Jeg har selv bestilt Sony tv'et.

Du kan læse om de forskellige modeler i andre tråde på dette forum.
Til top Vis Mr.DJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.DJ

trylledej
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003
Sendt: 06 Oktober 2003 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

Med 12k i lommen kan man få et godt 32" fjernsyn, mens de store 36" modeller typisk koster lidt mere ca. 17000.  Dog har jeg læst at jvc kommer med et 36" fjernsyn, som skulle være noget biligere end normalt. Det konverterer billedsignal via component indgang op til ca 1100 liner.  

Alternativt kan du prøve at kigger efter et crt-bagprojektions tv som måske koster lidt mere, men er meget større.

Under Alle omstændigheder så kig på det engelske forum: avforums.com for at læse om alle de forskellige modeller(problemer, erfaringer, priser,...) og læs også om bagprojektionsfjernsyn.

Til top Vis trylledej's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af trylledej

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 07 Oktober 2003 kl. 09:07 | IP-adresse registreret  

Mr.DJ skrev:
Der er anden bruger herinde som har købt 36" modellen og han er slet ikke til at snakke med hvad angår andre mærker/modeler, og han hævder også det er tv'et med det bedste billede.

Hehe, jeg går ud fra du snakker om mig?

Jeg er da skam til at tale med  hvad angår andre modeller. 

Jeg var/er ret vild med Loewe's Articos.  Det er et rigtigt lækkert fjernsyn, der designmæssigt, ser utroligt godt ud.  Billedkvaliteten er stort set på højde med PD30.

Men.....prisen; Articos (32") er næsten 10.000,- dyrere end et 36" PD30! Og det er endda uden bord!!

Toshiba laver ligeledes nogle rigtigt gode og anmelderroste fjernsyn.  Jeg har set disse i London.  Desværre bliver de ikke forhandlet i Skandinavien eller Tyskland .  

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Woody1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 September 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 07 Oktober 2003 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

Philips 32PW8844 til kr. 11999,- er efter min mening et kanon tv. Den har den nyeste version af Digital Natural Motion, 100 HZ Digital Scan, 3 Scart, 1200 siders Tekst-tv m.m.

Til top Vis Woody1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Woody1

mikedi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2003
Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 00:37 | IP-adresse registreret  

Der er vist ikke nogen forskel på Philips 8818 og 8844! Jeg spurgte en sælger hos elgiganten, og han sagde indmaden var den samme. Eneste forskel er at 8844 har en extra fjernbetjening.

Iøvrigt er 8844 ikke engang nævnt på Philips egen side, eller nogen andre steder en Elgiganten for den slags skyld, så for mig ser de ud til at være et trick EG bruger for at holde prisen kunstigt oppe på 8818 (8844)

Til top Vis mikedi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikedi

therock
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 05:18 | IP-adresse registreret  

hej du skulle prøve et beovision 3 det har jeg selv det er helt fantastisk jeg siger prøv det, men det ligger også i et andet prisleje.mvh therock.
Til top Vis therock's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af therock

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes