| Sendt: 13 Oktober 2005 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
gnOsis skrev:
kæmpe skærme findes skam.... har dog aldrig set en med mere end 4 sammen satte skærme i den virkelige verden....
|
|
|
Der var flere steder på IFA-messen, hvor mange skærme var sammensat til ét billede, på mere eller mindre fantasifulde måder. I Harman-hallen var der én lang række af plasma-tv, der viste et sammenhængende billede, hele vejen rundt i hallen. Panasonic brugte en hulens bunke projektorer til at tegne ét stort mønster på væggene (godt det ikke var mig der skulle sætte dét op!), og de brugte også nogle fladskærme som en del af en karl-smart-præsentation. Her var skærmene dog ikke sat sammen, men indgik bare som en del af helheden, med forskellige billeder på hver skærm. Det absolut mest cool var dog et sted jeg ikke lige kan huske hvor var, hvor en projektor lyste et billede op på (igennem, rettere) et vandfald! Det rindende vand blev simpelthen brugt som "lærred", det var nok den sygeste opstilling jeg har set til dato... Ren gimmick, naturligvis, men f*ck det var blæret! __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|