Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 07:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LG 42PX4RV Plasma til kr. 12500,- (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Transient
Lukket konto
Lukket konto
dobbeltprofil!

Bruger siden: 12 September 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 29 Oktober 2005 kl. 09:11 | IP-adresse registreret  

Hej derude !

Jeg har fået tilbudt denne skærm til 12500,- 3uger gammelt grundet en kundes fejlkøb (det var for stort). Mit spørgsmål lyder skal jeg udskifte mit Philips Pf5320 42 " plasma til fordel for dette ?. Er egentligt udmærket tilfreds med mit Philips men fornemmer at LG har et bedre billede og flere faciliteter. Men et minus er selvfølgelig at det ikke er med højopløsning og ikke HD klar.

Skal jeg beholde mit Philips og vente til priserne på HD skærme falder  ? eller hvad vil sådan et Philips som er små 2 mdr. gammel koste i brugt tilstand. Jeg er lidt i vildrede

Til top Vis Transient's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Transient

larl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 29 Oktober 2005 kl. 10:29 | IP-adresse registreret  

Transient skrev:
Jeg har fået tilbudt denne skærm til 12500,- 3uger gammelt grundet en kundes fejlkøb (det var for stort).

Ja, det må man sige. 12.500,- for et 3 uger gammelt LG PX4 er et kup

Transient skrev:
Mit spørgsmål lyder skal jeg udskifte mit Philips Pf5320 42 " plasma til fordel for dette ?. Er egentligt udmærket tilfreds med mit Philips men fornemmer at LG har et bedre billede og flere faciliteter. Men et minus er selvfølgelig at det ikke er med højopløsning og ikke HD klar.

Hvis dit nuværende TV er et Philips 42PF5320 så ville jeg ikke betænke mig ved at skifte, altså med mindre du går og overvejer et dyrere HD-plasma nu og her.

Godt nok er PX4 er almindeligt standard-plasma - men det er Philips TV'et jo også. Men som du selv siger, så er PX4 et bedre TV. Bedre billede, flere features, flere tidslutninger ect.

Transient skrev:
Skal jeg beholde mit Philips og vente til priserne på HD skærme falder  ? eller hvad vil sådan et Philips som er små 2 mdr. gammel koste i brugt tilstand. Jeg er lidt i vildrede

Tja, ligesom du er villig til at springe på et LG PX4 fordi tilbudet er godt, så finder du sikkert nemt en som er villig til det samme med dit Philips. På HifiPriser står det lige nu til ca. 13500 (link) og så kan du jo sætte en pris det er god i forhold til det for 2 måneder er jo ingen alder.

/Lars

Transient
Lukket konto
Lukket konto
dobbeltprofil!

Bruger siden: 12 September 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 29 Oktober 2005 kl. 11:21 | IP-adresse registreret  

Hej Lars

Tak for dit svar

Har også overvejet LCD. men synes ikke at kvaliteten rent billedmæssigt er på højde med plasma. Føler ikke at LCD er færdigudviklet endnu.

Hvad er din mening om det og har du nogle alternativer til det LG som jeg har fået tilbudt ?

larl skrev:

Transient skrev:
Jeg har fået tilbudt denne skærm til 12500,- 3uger gammelt grundet en kundes fejlkøb (det var for stort).

Ja, det må man sige. 12.500,- for et 3 uger gammelt LG PX4 er et kup

Transient skrev:
Mit spørgsmål lyder skal jeg udskifte mit Philips Pf5320 42 " plasma til fordel for dette ?. Er egentligt udmærket tilfreds med mit Philips men fornemmer at LG har et bedre billede og flere faciliteter. Men et minus er selvfølgelig at det ikke er med højopløsning og ikke HD klar.

Hvis dit nuværende TV er et Philips 42PF5320 så ville jeg ikke betænke mig ved at skifte, altså med mindre du går og overvejer et dyrere HD-plasma nu og her.

Godt nok er PX4 er almindeligt standard-plasma - men det er Philips TV'et jo også. Men som du selv siger, så er PX4 et bedre TV. Bedre billede, flere features, flere tidslutninger ect.

Transient skrev:

Tja, ligesom du er villig til at springe på et LG PX4 fordi tilbudet er godt, så finder du sikkert nemt en som er villig til det samme med dit Philips. På HifiPriser står det lige nu til ca. 13500 (link) og så kan du jo sætte en pris det er god i forhold til det for 2 måneder er jo ingen alder.

/Lars

Til top Vis Transient's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Transient

larl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 29 Oktober 2005 kl. 11:33 | IP-adresse registreret  

Transient skrev:
Har også overvejet LCD. men synes ikke at kvaliteten rent billedmæssigt er på højde med plasma. Føler ikke at LCD er færdigudviklet endnu.

Enig.

Transient skrev:
Hvad er din mening om det og har du nogle alternativer til det LG som jeg har fået tilbudt ?

Ikke til den pris

/Lars

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes