Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 00:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: JVC 32" widescreen TV HV-32P40BU okay tv? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mech0z
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 03 November 2005 kl. 08:18 | IP-adresse registreret  

Jeg har fået tilbudt dette fjernsyn syn gennem coop til en fordelagtig pris og ville høre om det er et godt tv. Jeg har ikke råd til HD tv lige pt! Men hvordan er billedet på sådan en her? Vil bruge den med dvd afspiller plus film fra computeren hvor jeg bruger Super vhs lige pt.

http://coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=88&pf %5Fid=6064401

Dette overvejer jeg også, men eftersom det primært skal bruges til film, så synes jeg ikke der er nogen ide i at købe det

http://coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=88&pf %5Fid=6064186

pekr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 August 2005
Sendt: 03 November 2005 kl. 11:04 | IP-adresse registreret  

Det er bedre at købe et godt CRT tv end at købe et dårligt LCD tv. Nu skal jeg ikke kunne fortælle dig om de to ovenstående er gode eller dårlig, da jeg ikke kender dem. Alt. er at du suser på dba og kigger på brugte CRT tv. der findes også nogle fine modeller til en god pris. Mit gamle Philips 32" 100hz havde ingen problemer med at vise HD film fra min HTPC, har både prøvet med VGA->Scart RGB kabel og Svhs. Dermed ikke sagt at mit CRT tv viser 1080i men et CRT har ikke samme "begrænsning" som LCD/plasma da det ikke er bygget op af pixels.
Til top Vis pekr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pekr

JoLa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2004
Lokalitet: København
Sendt: 03 November 2005 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

Jeg ved ikke om det er nogen hjælp, men jeg købte for ca. 8 mdr siden et 32" 100 hz JVC, og det står simpelthen bare godt. Jeg har aldrig haft JVC før men er betydeligt positivt overrasket.  

Jeg er specielt glad for det når jeg ser DVD, det har et lidt køligt blåligt billede, hvilket jeg godt kan lide. Jeg havde fået JVC anbefalet af en tidligere sælger i Bilka som anbefalede det. Han vidste lidt om hvor mange fejl der var på de forskellige mærker.  

En 26" tommer LCD er da for lille til film, ville jeg mene. Så hellere købe et 32" tommer Prosonic hvis det absolut skal være en faldskærm.  Eller et Medion i Aldi hvis de er til at skaffe.

Til top Vis JoLa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JoLa

boborg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 05 November 2005 kl. 17:33 | IP-adresse registreret  

Jeg har et HV-32P40BU. Dog betalte jeg 7000 i Tyskland for dette for et år siden. Hold øje med misfarvninger i billedhjørnerne. Det har også problemer med mønstre der kan give billedfejl. Mit har været retur hos JVC i Tyskland som ikke kunne afhjælpe den fejl. 

Selve billedet er fint bortset fra de fejl. Betjeningen kunne være lidt bedre synes jeg.

Her et billede af mønstrefejlen ved kamerabevægelse. http://users.cybercity.dk/~bsj1289/DSC_0005.jpg

Til top Vis boborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af boborg

Mech0z
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 06 November 2005 kl. 09:11 | IP-adresse registreret  

boborg skrev:

Jeg har et HV-32P40BU. Dog betalte jeg 7000 i Tyskland for dette for et år siden. Hold øje med misfarvninger i billedhjørnerne. Det har også problemer med mønstre der kan give billedfejl. Mit har været retur hos JVC i Tyskland som ikke kunne afhjælpe den fejl. 

Selve billedet er fint bortset fra de fejl. Betjeningen kunne være lidt bedre synes jeg.

Her et billede af mønstrefejlen ved kamerabevægelse. http://users.cybercity.dk/~bsj1289/DSC_0005.jpg

har du så kun haft 1 TV eller har du prøvet flere af den samme og alle havde samme fejl?

boborg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 06 November 2005 kl. 10:32 | IP-adresse registreret  

Kun det ene TV, men har læst om en tysker der havde samme problem med mønstre. http://tinyurl.com/9ydpp

Til top Vis boborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af boborg

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes