| Sendt: 07 November 2005 kl. 01:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
jesperkg skrev:
Boye skrev:
|
- en RIAA-forstærker, åbenbart.
Er det et trickspørgsmål...?
|
|
|
Hvad mener du?
|
|
|
Undskyld at min mavesure og sarkastiske facon lige netop skulle ramme dit indlæg, men dit spørgsmål var bare et blandt mange indlæg uden de oplysninger, som gør det muligt at give en kvalificeret anbefaling.
For at kunne vejlede dig ville det være rart med lidt flere oplysninger som peger lidt i retning af et forventet prisleje og kvalitetsniveau.
Eksempelvis hvilket udstyr RIAA'en tænkes koblet sammen med, skal det være til MM eller MC og hvordan den skal bruges?
Er det en håndfuld gamle slidte skiver, der fra en fuldautomatisk Akai skal over i PC'en og brændes ned som MP3'er eller er pladespilleren din primære vej til high-end-nirvana?
- og så kunne jeg ikke stå for, at du skrev "hvad skal jeg købe?" i stedet for "hvilken skal jeg købe?" Det fik mig til at læse din sætning som en af typen: "Manden har en hat på hovedet. Hvad har manden på hovedet?" Derfor den kommentar med trickspørgsmålet.
Undskyld, det er mig, der har et flueknepperproblem - men jeg skal prøve at beherske det. Efter 819 indlæg er der vel plads til en smutter..?
|