Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 720
Sendt: 11 November 2005 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
Hi!
Jeg har en Z3, en S97 dvdafspiller og et 81" DIY lærred. Da jeg boede hjemme (og havde en anden dvdafspiller) kunne jeg få projektoren til at fitte lærredet 99,5% korrekt over det hele uden problemer, men det kan jeg ikke med min nye dvdafspiller. Jeg troede det var fordi at lærredet hang lidt skævt eller lign, men så i dag slog det mig at upscreen logoet når Z3eren starter matcher lærredet stortset perfekt, men så da den har talt ned fra 15 og smider dvd-billedet på, så passer det pludselig ikke længere i siden. Så er det som om billedet bliver en anelse mindre og derefter er det umuligt at få billedet tilpasset lærredet uden det rager ud over rammen mange steder osv.
Hvordan kan det være? Jeg kører 750p. Ved ikke om det har noget at sige?
Har I nogen foreslag til hvordan jeg får det fikset? Synes det er lidt ærgeligt når man har brugt så mange penge på det, og at jeg før har fået det til at fungere (med anden dvdafspiller).
På forhånd tak.
__________________ Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
Bruger siden: 16 April 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 406
Sendt: 20 November 2005 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
Og hvorfor kan jeg ikke se hele pc skærmen på projektoren kan fx, ikke se proceslinien og helesiden og toppen uanset hvilken opløsning jeg smider i windiows
Bruger siden: 16 April 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 406
Sendt: 20 November 2005 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
Ja jeg har prøvet at sætte windows til 1280*720 stadig ikke se den hele men måske bedre ikke at blande 2 emner sammen så hvis du kunne hjælpe mig zulu ville jeg blive taknemlig herinde: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=31933&TPN=1
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum