Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 15:29   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Iiyama (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Slotski
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 16 Oktober 2003 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Jeg skal til at købe en projektor (prisklasse ca. 10-11.000) men er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge. Jeg har bl.a. kigget på: Iiyama LPX100, Epson EMP30 og EMP S1, NEC V46 og LG RD-JT33

Jeg har fulgt snakken herinde omkring  Panasonic. Er der nogen der kender til Iiyama'en? Er Epson EMP 30 (kun 7.000 i Computercity) og Epson S1 værd at kigge nærmere på? Er 700 ANSI Lumen i Panasonic AE200E nok? Jeg skal udelukkende bruge den til film.

Er der nogen der kan give mig gode råd? Har forresten set AE'en i Sverige til lige under 10.000 svenske og det lyder jo godt nok billigt.

Martin

Til top Vis Slotski's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Slotski

isman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 17 Oktober 2003 kl. 00:42 | IP-adresse registreret  

Hej. Hvis du kun skal bruge den til film, og kan se filmene i nogenlunde mørke er 700 ansilumens mere end nok, den kører ovenikøbet længere ned når du slår over i filmode. Tro mig, af de projektor du har nævnt, er Panasonic ae200 den eneste der bare er værd at tage i øjesyn, med den rigtige dvdmaskine ( en med en god progressiv scan ) og det rigtige kabel, ( vga eller component ) får du et billede i ægte 16/9 der er bedre en de fleste fjernsyn, for lige at sætte det i rette perspektiv, jeg har haft fem projektor´s, og min Panny slår dem alle med flere længder. Du får ikke en projektor under 25.000 kr untagen Ae300 der er bedre, ingen nævnt ingen glemt. Mvh Ib

Til top Vis isman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af isman

Slotski
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2003
Lokalitet: København
Sendt: 17 Oktober 2003 kl. 01:26 | IP-adresse registreret  

Hej Ib

Tak for dit svar, jeg dropper de andre muligheder og kigger nærmere på panny.

Jeg overvejer også en Ae300, men den er jo noget dyrere. Er den klart bedre? Eller er det "kun" det trænede øje der ser de store forskelle?

Indtil videre har jeg fundet Ae200 til ca. 1.100 euro og Ae300 til ca. 1.700 euro - begge i tyskland. Er der nogen der kender til billligere steder?

Mvh. Martin

Til top Vis Slotski's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Slotski

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes