Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 13:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Problemer med Philips 32PF9966 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kongen2000
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 29 November 2005 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Jeg har købt et Philips 32PF9966 for cirka 1 ½ måned siden! Tvet lavede en klik lyd cirka hvert 5 min! Lyden kom i højre side og hvis man lagde sin hånd oven på tvet kunne man mærke den! Jeg ringede til phillips hotline og de mente det kunne være statisk elektrisk og at jeg skulle slukke tvet i 12 timer hvis dette ikke hjalp sku det til rep! Jeg prøvede at slukke det i 16 timer men det havde samme fejl. Jeg kontaktede derfor butikken hvor jeg har købt det og de leverede en ny skærm! Problemet er så at det nye også laver samme lyd! Er der nogen der kender til dette problem eller evt ved hva fejlen kan skyldes? Håber nogen kan komme med nogen bud for er sku lidt ked af at skal ringe til butikken og sige at der er fejl på den nye skærm også!
Til top Vis Kongen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kongen2000

Rasmus Larsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Flatpanels.dk

Bruger siden: 05 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 30 November 2005 kl. 03:17 | IP-adresse registreret  

Nej ikke umiddelbart, men jeg kender personer som ejer 9966. De har ingen problemer med denne defekt og jeg tror nærmere det er en fejl et decideret indstillingsspørgsmål.

Men hvorfor være bange for at kontakte Philips igen? Du har jo lige så meget krav på et godt produkt som de har på dine penge. Hvis de bliver sure over endnu en henvendelse, så er det dem som er galt på den - ikke dig.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes