Bruger siden: 21 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 63
Sendt: 05 December 2005 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
Hvis jeg trækker et kabel DVI-D - HDMI fra pc til fladskærm. Og min pc udgang er DVI-I, vil der så være et tab fra DVI-I til DVI-D? Altså skal jeg have en udgang på min pc der hedder DVI-D før det er optimalt?
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
Sendt: 05 December 2005 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
DVI-I betyder blot at stikket både fungerer til DVI-D (DVI-DIgital) og DVI-A (DVI-Analogous). Så hvis du forbinder computeren til et DVI-D input, så vil du også samtidig sende et DVI-D output.
Sendt: 05 December 2005 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
Rasmus Larsen skrev:
DVI-I betyder blot at stikket både fungerer til DVI-D (DVI-DIgital) og DVI-A (DVI-Analogous). Så hvis du forbinder computeren til et DVI-D input, så vil du også samtidig sende et DVI-D output.
Det er der intet kvalitetstab ved.
Ok. Syntes bare der var flere "ben" i et DVI-D stik, derfor bedre kvalitet. Men det har åbenbart ingen betydning. Tak for svaret:)
Bruger siden: 13 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1490
Sendt: 05 December 2005 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
DVI-I har 4 ben flere end DVI-D, idet DVI-I (som Rasmus også skrev) kan overføre både analogt og digitalt signal, hvorimod DVI-D kun har de digitale forbindelser.
Sendt: 06 December 2005 kl. 07:13 | IP-adresse registreret
zuluDK skrev:
DVI-I har 4 ben flere end DVI-D, idet DVI-I (som Rasmus også skrev) kan overføre både analogt og digitalt signal, hvorimod DVI-D kun har de digitale forbindelser.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum