Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 15:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: HUSK dette ved køb af SAMSUNG i Tyskland! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mtolesen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 10 December 2005 kl. 10:09 | IP-adresse registreret  

Jeg ved ikke om dette indlæg passer ind her ellers kan det jo flyttes over i FORHANDLERE.

Jeg har købt et SAMSUNG PS-42S5H i Tyskland.

Jeg har fået noget vrøvl med en syg komponent på "main boarded" i TV'et, og kontaktede SAMSUNG Nordic.

Samsung dækker reperationer, inden for garenti perioden, for TV købt i Tyskland, hvis man altså har en korrekt udfyldt "BLOCK WARRANTY" udfyldt fra forhandleren i Tyskland.

Problemet kommer hvis det som i mit tilfælde er MEGET svært at skaffe reservedelen fra KOREA, på nuværende tidspunkt kan SAMSUNG simpelthen ikke svare på hvornår de modtager reservedelen, først skulle de have den d.7 nov, så blev det d.17 nov og nu er leveringstiden simpelthen ukendt!

Normalt har SAMSUNG en rimelig service der siger at hvis kunden må undvære TV'et mere end 14 dage, får man et nyt TV, men det vil SAMSUNG Nordic ikke i mit tilfælde da det ikke er købt i Danmark, og da TV'et nu står hos Samsung i Sverige, kan jeg heller ikke sende det tilbage til Tyskland.

Det er extremt dårligt at SAMSUNG ikke kan skaffe reservedele, og ikke kan melde tilbage om hvornår de kan levere dem, og det uanset om det er købt i Danmark eller Tyskland.

Jeg har nu skrevet til Samsung i Seoul i Korea, men samt ringet til dem for at få gang i denne sag så vi må se hvad der sker.

mto

Til top Vis mtolesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mtolesen

mikkelp
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 11 Januar 2006 kl. 14:35 | IP-adresse registreret  

Er der kommet en afklaring på din situation? Er det sådan at forstå at du ikke har en gyldig "block waranty" eller er alle der køber i tyskland i den situation (mht. Samsung)?

Vh, Mikkel

Til top Vis mikkelp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikkelp

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 12 Januar 2006 kl. 13:03 | IP-adresse registreret  

Det er naturligvis ikke særlig fedt for dig at det er endt sådan med dit tv. Eneste er jo bare når den ikke er købt i DK så er det jo de gældende regler i Tyskland der gælder. SÅ hvad Samsung har af regler vedrørende tv købt i DK er sagen uvedkommende. Synes da du skal ta fat i den butik du købte det i. Det er vel dem der må ombytte apperatet hvis ikke kan reperares inden for rimelig tid, og IKKE Samsung DK
Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes