| Forfatter |
|
Henrik.S-P Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2005
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 17 December 2005 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Købte et Philips 28PW6420 i Elgiganten, men byttede det idag da der kom en hyletone hver gang der var meget hvidt på skærmen, f.eks. ved "sne på skærmen". Men det nye TV jeg fik i bytte har samme fejl.. Er det en almindelig ting ved dette TV eller evt. ved Philips TV generelt? Bytter det nok igen imorgen, søndag, men skal jeg prøve med et nyt tv eller skal jeg få pengene tilbage og købe et andet?
mvh
Henrik
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 17 December 2005 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har oplevet det på et Philips TV, og har selv et JVC der ikke har denne fejl.
Jeg er meget tilfreds med mit JVC, må jeg sige.
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Mr.EntryLevel Lukket konto

Konto lukket efter brugers eget ønske
Bruger siden: 25 September 2005 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 110
|
| Sendt: 17 December 2005 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde samme problem med et Panasonic TV. Det viste sig at väre en blanding af strömforsyningen der arbejdede og de kobberviklerne der er bag billedröret. Forklaringen var at når priserne presses sparer man på lakken der påsmöres for at dämpe hyle tonen.
Jeg havde et pokkers arbejde med at få Elgiganten og deres servicevärksted til at fatte problemet - så vär vedholdende. Nu kan du jo fortälle dem årsagen - så kan de hurtigere fixe problemet.
(Og da mit TV endelig var färdig repareret så tabte chauffören noget stumpt ned på kabinetet så der gik hul i det. Arrrrrggghhhh - men jeg fik da et nyt TV - et Philips som ikke hylede....).
Så ind og forklare problemet i butikken .
|
| Til top |
|
| |
Henrik.S-P Forum Bruger

|
| Sendt: 17 December 2005 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
De har sådan set været meget flinke til at bytte TV'et uden problemer, men det store problem er jo om jeg vil blive ved med at få nye fjernsyn med samme problem.
|
| Til top |
|
| |
Belsebub Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 131
|
| Sendt: 17 December 2005 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde samme problem med mit Dantax  tv, det skulle også bare have noget lak, så var den hjemme. Jeg købte det i Fona for 2000,- servicen var dog p***e dårlig både da jeg købte det og da jeg indleverede samt afhentede det. __________________ "Gimme fuel gimme fire, gimme that wich i desire"
Tryk her for at se mit setup
|
| Til top |
|
| |
sheep Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 328
|
| Sendt: 17 December 2005 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he... har også haft problemet med både Sony, Dantax og Mitsubizi (eller hvordan det nu staves  ) __________________ BeoLab 12-2
B&O playmaker
PANASONIC TXP50-VT20E
|
| Til top |
|
| |
Henrik.S-P Forum Bruger

|
| Sendt: 18 December 2005 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan man regne med at lakken er blevet sparet væk på alle "billige" Philips TV? Går og tænker lidt over evt. at købe et JVC og måske poste lidt flere penge i det. Især for at slippe for sådanne "spareproblemer". Og måske også få et bedre billede oven i købet.
Nogen som kender et godt sted hvor de forhandler JVC fjernsyn?
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 18 December 2005 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik.S-P skrev:
|
Kan man regne med at lakken er blevet sparet væk på alle "billige" Philips TV? Går og tænker lidt over evt. at købe et JVC og måske poste lidt flere penge i det. Især for at slippe for sådanne "spareproblemer". Og måske også få et bedre billede oven i købet.
Nogen som kender et godt sted hvor de forhandler JVC fjernsyn? |
|
|
Jeg købte mit 28" 4:3 fjernsyn i Bilka for kr 2500,- for to år siden. Normalprisen var kr. 3000,- og jeg valgte det ud fra det bedste billede, og flotteste kabinet. Jeg opdagede først at der var kr. 500,- i rabat, da jeg skulle betale. Dejlig lille bonus. 
Det har ikke ændret sig siden i kvaliteten, og virker meget stabilt og solidt, med god logik på fjernbetjeningen. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |