Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 08:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Sanyo Z3/Pana 700 og lærred (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
PeterLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 21 December 2005 kl. 19:17 | IP-adresse registreret  

Hej alle i fantastiske hjælpere/debattører

Jeg overvejer at bestille dette fra "digitale.de"
1. Sanyo PLV Z3 til 1.029 EUR
2. Lærred WS-P-Classic-Screen-Rollo 16:9/200x117 cm til 246 EUR

Ialt omkring 1.325 EUR (med forsendelse) = 9.870 kr. (+ noget ophæng og kabel).

Noget negativt/positivt at sige til sådan et sæt? Der tilsluttes en JVC DR-MH300 via HDMI.
Jeg har også overvejet fladskærm på 37" men finder faktisk prisen lidt høj. Det er alligevel mest for at nyde film, og det bliver jo ikke helt så flot på et "lille" TV.
Jeg er godt klar over at der findes en Z4, men tror at en Z3 vil være rigeligt til at tilfredsstille et almindeligt behov, alternativt er der Panasonic AE-700?

Bluesky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 December 2005 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Jeg har en Z3, og det er en fed projektor.

Om du vælger Z3 eller AE-700 giver billed mæssigt en meget lille forskel. Hvis du har nogle specielle indretnings krav kan du lade det være afgørende. Z3 har større lenshift end AE 700, AE 700 kan stilles længere væk fra lærredet end Z3. Kan du bruge dem begge indretnings mæssigt så hold bare dig til en Z3. Jeg kan ikke forstille mig du ikke bliver glad for den.
Til top Vis Bluesky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bluesky

PeterLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2005
Lokalitet: København
Sendt: 21 December 2005 kl. 23:39 | IP-adresse registreret  

Afstanden fra lærred til projektor vil ca. være 3.5 - 3.8 meter. Herudover bliver det nok nødvendigt at den skal projektere skråt fra et hjørne, så der skal justeres lidt på linsen. Den kommer til at hænge ned fra loftet, alternativt kan man brug eet vægbeslag - det betyder ikke så meget for mig.
Uanset hvad regner jeg da med at blive glad for en projektor. Jeg har lånt en Z1 nogle gange og det er bare så flot. På den så jeg noget bold fra TV og det er unægteligt noget helt andet end oplevelsen på et CRT-TV.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes