Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 07:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LE 40R51B VS. LE-32R51B (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
LowDog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2005
Status: Offline
Sendt: 27 December 2005 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Sikkert dumt spørgsmål. Men er den eneste absolute forsel på de 2 størrelsen? Har netop gennemgået det meste af den kæmpelange tråd om LE-32R51B, men 32" ser bare for småt ud til mig, så 40" ville være kanon, hvis den ellers lever op til omtalenen af lillebroderen.

Bonus er også at 40" nu er nede på ca. 15.000DKK http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?suche= LE+40R51B

Nogen som forresten kan fortælle mig om betragtningsvinklen på fjernsynet? For har ikke haft æren af at se det live endnu, bortset fra 26" modellen som de sælger Xbox360 på overalt. Eller hvis nogen ved hvor man kan se det demonstreret enten i Esbjerg eller på Fyn.

PFT.

Til top Vis LowDog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LowDog

Rasmus Larsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Flatpanels.dk

Bruger siden: 05 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 27 December 2005 kl. 20:28 | IP-adresse registreret  

Ja i teorien er de helt ens. Der kan godt være små billedmæssige forskelle og f.eks. baggrundsbelysningen er ikke nødvendigvis ligeså homogen på 40 tommeren, som på 32 tommeren. Panelteknologien og teknikken bag, er dog den samme.

Betragtningsvinklerne er ikke helt på højde med de bedste S-IPS baserede skærme, som du typisk ser hos LG eller Philips, og heller ikke helt på højde med Samsungs nye M61 serie, men det er først fra lidt store vinkler de store kontrastfald sker. Farveforvrængningen er af mindre betydning synes jeg.

LowDog
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 December 2005 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

Okay tak for svaret!

Er pixelmapping egentlig bare 1:1 på det eller? Synes jeg ikke jeg har set nogen steder. Den skal nemlig bruges som pc skærm blandt andet.

Rasmus Larsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Flatpanels.dk

Bruger siden: 05 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 27 December 2005 kl. 23:18 | IP-adresse registreret  

Du kan få 1:1 pixelmapping ved at køre over VGA indgangen, men de digitale indgange tilbyder det desværre ikke på Samsungs Tv.

LowDog
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 December 2005 kl. 23:24 | IP-adresse registreret  

Okay, derfor kan den vel stadig komme op og kører de samme opløsninger hvis graffikkortet tillader det?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes