Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 14:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: MEDION MD 30022 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sp0nke
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 12 Januar 2006 kl. 22:51 | IP-adresse registreret  

Hejsa

håber der er nogen som kan hjælpe mig.

den sidste uge har set fulgt med på qxl og fundet denne lækre medion plasma skærm MEDION MD 30022 og den har sælgeren solgt rigtig mange af og de ryger af til ca 15000kr.

her er så mit spørgsmål. hvor ellers kan man finde denne skærm?

jeg har søgt overalt på nettet, men kan ikke rigtig finde noget, kun en ting på hifi klubben i tyskland hvor de skriver noget med at man kan få den for 1499 euro i aldi, men kan ikke finde den på aldi's hp. håber der er nogen som kan hjælpe mig?

venlig hilsen Ryan

Indlæg flyttet til TV / Projektion af Moderator!

Til top Vis Sp0nke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sp0nke

Clemmensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 12 Januar 2006 kl. 23:32 | IP-adresse registreret  

Jeg kender ikke den konkrete skærm, men jeg ved at du kan få LANGT bedre skærme til 15.000kr, specielt hvis du køber i Tyskland. Medion er jo ikke ligefrem et "godt" mærke, og hvis der opstår problemer med den bliver det noget bøvl hvis du har købt den over QXL. Personligt ville jeg lade være og kigge efter noget andet.
Til top Vis Clemmensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clemmensen

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 12 Januar 2006 kl. 23:52 | IP-adresse registreret  

Clemmensen

Hvis man nu ikke kender den konkrete skærm, som du skriver du ikke gør, hvordan kan man så vide, at man kan få langt bedre skærme???
Hvorfra ved du at Medion ikke er et godt mærke - mig bekendt fejler de nye skærme ikke noget. Ganske som med de andre mærker på markedet, har de været inde i en stor udvikling det seneste år, og Europas største elektronik firma-Medion som andre, gør alt for at følge med og levere godt grej, ingen kan leve af at sælge dårligt grej i disse tider.
At så fladskærme i den kommende tid, både bliver bedre og billigere, ingen tvivl om det.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

Sp0nke
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 13 Januar 2006 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

kan lige tilføje at det er et ægte hd tv ikke bare hd rdy.

den kører 1024x768 på alm og hd mener det er 1920 x ?

der er dobbelt tuner

og incl fod og højttalere med i købet.

kontrast 10000-1 sådet lyder jo også meget godt syntes jeg.

Venlig Hilsen Ryan Lund

Til top Vis Sp0nke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sp0nke

Clemmensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Januar 2006 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

Toftdahl, du må indrømme at Medion ikke just har en imponerende lang liste af anerkendte kvalitetsprodukter i baghånden. De fladskærme jeg har set fra Medion har ladet meget tilbage at ønske, specielt hvad gælder billedkvaliteten fra den indbyggede tuner.
Pointen i det jeg skrev er mest at man ikke skal smide 15K efter en Medion skærm på QXL, hvor modelnummeret tilsyneladende kun peger på noget man kan købe i Tyskland til et godt stykke under 15.000kr. Der er simpelthen for mange faktorer i spil her. Det var jo lidt noget andet, hvis han kunne gå ind i en butik og se skærmen først, men i dette tilfælde er det jo et køb i blinde, med mindre en anden her på forummet kan være behjælpelig med erfaringer med præcist den model, der nævnes.

Clemmensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Januar 2006 kl. 00:16 | IP-adresse registreret  

Sp0nke, går udfra at det er en plasma skærm du snakker om? Prøv evt. at forhør dig hos 2tal. De solgte engang plasma skærme fra Medion, så det kan være at de ved noget.

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 13 Januar 2006 kl. 00:27 | IP-adresse registreret  

Clemmensen

Jeg kunne nævne mange af de andre producenter, som har lavet dynger af skrammel, også her i den seneste tid. Ja Medion er ret ny og er inde i en rivende udvikling - og masser af brugere, er særdeles tilfredse og selvfølgelig også nogle utilfredse.
Jeg har en del Medion i huset - det virker perfekt og med 3 års garanti, dog ikke en fladskærm, men har set flere af dem i funktion. Jeg venter med at investere i en fladskærm til de kommer helt på plads i kvalitet og pris, inden for de næste 1-2 år.

Jeg ønsker ikke specielt at plædere for Medion eller anden TV producent, og jeg er forrygende enig med dig, jeg ville aldrig købe sådan en fætter på QXL, jeg ville gå lang uden om sådan en handel. Det kan være problematisk og risikofyldt nok, at købe et via en eller anden måske tvivlsom internetbutik via udlandet, uden brede og gode referencer.

Den 40" Medion de lige har solgt via Aldi fik rimelig god kritik af mange, jeg har ikke selv set den i funktion, kun udpakket - men den kostede, hvis jeg husker rigtig, i slutningen af 12.000 og meget tæt på 13.000. 
Den må stadig kunne findes, hvis det skulle have pågældendes interesse.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes