Bruger siden: 06 Maj 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 431
Sendt: 17 Januar 2006 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
Anbefaling... Først velkommen til Dernæst Det der med STORE bogstaver du... Måske du skulle rette overskriften til mindre....
Hvilket lærred vil du bruge rigtigt - væggen - rullegardin? Hvilket max beløb vil du spendere? Umiddelbart vil jeg antage Z3 som det bedste valg af de tre meeeen, søg og du skal finde.
Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
Jo tak .. Overskriften er taget til efterretning..!
Jeg skal også købe et lærred men har ingen foreslag på det område,,? Er der et du/i kan anbefale prisen ligger vel på omkring 2K havde jeg regnet med..
Ja Z3eren virker som et godt valg men har os hørt mange tale godt om Dell's maskiner..
Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
Jeg har fundet 2 butikker i tyskland der sælger Z3eren til lidt over 8000 men jeg er ikke sikker på om jeg indleverer projektoren i Danmark hvis den går i stykker??
Bruger siden: 04 December 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 451
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
PsYcHeDeLiC skrev:
Jeg har fundet 2 butikker i tyskland der sælger Z3eren til lidt over 8000 men jeg er ikke sikker på om jeg indleverer projektoren i Danmark hvis den går i stykker??
Hej og velkommen...
Jeg mener at netop Sanyo giver garanti i DK hvis bare projektoren er købt i EU. Og på Sanyo PLV-Z4 giver de 3 års garanti, men prøv at ringe til Sanyo Danmark de må de da kunne svare på .
Jeg købte min Sanyo PLV-Z4 her www.beamerShop24.net gav ca. 11.700.- incl fragt.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum