| Forfatter |
|
Rasmus S Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 682
|
| Sendt: 18 Januar 2006 kl. 08:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
En XBOX 360 kørt med 720p via component i et Panasonic TH42PA50E. Jeg er meget interesseret i et høre om dette, hvordan pana'ens "HD kompatibel - 720p/1080i" viser sig på grafikken.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 18 Januar 2006 kl. 08:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rasmus S skrev:
| En XBOX 360 kørt med 720p via component i et Panasonic TH42PA50E. Jeg er meget interesseret i et høre om dette, hvordan pana'ens "HD kompatibel" viser sig på grafikken. |
|
|
Ja mig også , for mine drenge vil have den og vil ikke smide penge i den hvis den er noget ja , den alm X-Box vi har nu er jo ok synes jeg .
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 18 Januar 2006 kl. 09:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Rasmus S skrev:
| En XBOX 360 kørt med 720p via component i et Panasonic TH42PA50E. Jeg er meget interesseret i et høre om dette, hvordan pana'ens "HD kompatibel" viser sig på grafikken. |
|
|
Ja mig også , for mine drenge vil have den og vil ikke smide penge i den hvis den er noget ja , den alm X-Box vi har nu er jo ok synes jeg .
|
|
|
Det kan du da ikke nægte de stakkels unger, Rene __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Rasmus S Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Januar 2006 kl. 09:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Rasmus S skrev:
|
|
|
|
|
Hvis du kører den på dit Pioneer skulle det jo se kanont ud i ægte HD format.
|
| Til top |
|
| |
nickyyyy Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 105
|
| Sendt: 18 Januar 2006 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey
Nu ved jeg ikk hvordan det vil se ud på pana. Men har selv en pio 435 fde og lad mig bare sige at det står så godt at man næsten ikke forstår det. Gå i Elgiganten og smid nogen penge efter den, du har 30 dage at prøve det og hvis du ikke er tilfreds, så er det bare tilbage med den. Det kan du desværre ikke gøre med spillene, men de kan jo sælges på nettet.
Har selv siddet klistret til skærmen med Need for Speed - Most Wanted.... og jeg kan næsten ikke fjerne mig.
Der er ikke andet for end at prøve det... du bliver ikke skuffet. Xbox'en har jo os mulighed for at du kører MediaCenter på den, det er os super fedt!
nicky
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 18 Januar 2006 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rasmus S skrev:
| En XBOX 360 kørt med 720p via component i et Panasonic TH42PA50E. Jeg er meget interesseret i et høre om dette, hvordan pana'ens "HD kompatibel - 720p/1080i" viser sig på grafikken. |
|
|
Jeg har meget svært ved at se hvad pointen i dét skulle være? __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Rasmus S Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Januar 2006 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
Rasmus S skrev:
| En XBOX 360 kørt med 720p via component i et Panasonic TH42PA50E. Jeg er meget interesseret i et høre om dette, hvordan pana'ens "HD kompatibel - 720p/1080i" viser sig på grafikken. |
|
|
Jeg har meget svært ved at se hvad pointen i dét skulle være?
|
|
|
Hvordan kvaliteten ser ud når billedet er skaleret ned til 852*480. Dets "component in" er 720p/1080i kompatibel men kan jo af gode grunde ikke vise det ægte HD billede. Så pointen er hvordan det så ser ud på netop denne skærm. Jeg går ud fra, at denne skærm alligevel kan et eller andet med et HD signal uden at forringe signalet så meget som andre skærme der ikke er kompatible via component indgangen.
|
| Til top |
|
| |
pekr Forum Bruger

Bruger siden: 05 August 2005
Status: Offline Indlæg: 158
|
| Sendt: 18 Januar 2006 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du vil under alleomstændigheder kun have 480p, så du slipper selvfølgelig for interlazing, men tilgengæld kører det så 625 linier. Jeg tror det vil stå udemærket, men ikke bedre hvis du bare kører det i PAL. Der er stor forskel, har set det både via scart og via component på Pio436, og helt ærligt så skal de nye spil opleves i HD, ingen tvivl om det. Der med ikke sagt at spillene bliver dårligere, da det selvfølgelig ikke har noget at sige med gameplayet, hvilket må siges at være det primær. Men igen, hvorfor så ikke nøjes med PS2 eller Xbox, der er langt større udvalg i spil, samtidig kan de fås til billig penge, det kan man jo ikke lige sige om Xbox360 spil.
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 18 Januar 2006 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Rasmus S Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Januar 2006 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg spørger HVEM der har prøvet det, ikke om hvem der har lyst til at snakke i øst og vest når de IKKE har prøvet det på den specifikke model.
|
| Til top |
|
| |
Rasmus S Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Februar 2006 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg fået en XBOX 360 og sat den til via Component. Har først prøvet PGR3 i 480p som den gamle XBOX og derefter sat signalet op i 1080i HDTV. Mit Pana tager fint imod signalet og det ser meget bedre ud end i 480p. Hvor tæt det er på ægte 1080i ved jeg ikke, men jeg er godt tilfreds med det. Umiddelbart er der ikke megen forskel at se sammenlignet med hvad jeg husker at have set stående demo og køre HDTV rundt omkring  .
|
| Til top |
|
| |