| Sendt: 25 Januar 2006 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
I min jagt på et lcd-tv, der både har god billedkvalitet og er pænt at se på, er jeg faldet over Grundig Vision II:
http://www.grundig.com/index.php?id=233&no_cache=1
Er der nogen der har erfaring med denne model? Jeg synes det er ret flot design, men er billedkvaliteten og features generelt også i orden?
Jeg har endnu ikke fundet en forhandler der har den. Jeg har set den gamle model (Grundig Vision) i et par butikker, men desværre i den slags butikker hvor man ikke rigtigt kan regne med billedkvaliteten eller sælgeren... Nogen der kender en seriøs butik (gerne i nærheden af Århus) der forhandler den nye model?
|