| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har været så letsindig, at købe en 30" Amticeh fladskærm og er egentlig rimelig tilfreds med det. Der er bare lige opstået et problem som jeg ikke rigtigt ka finde nogen løsning på. Sagen er den, at min fjernbetjening er gået i stykker. Den blev udsat for et pres den ikke kunne tåle. Med andre ord: Min kone satte sig på den.
Jeg har så forhørt mig hos Amitech om jeg kunne købe en ny. Men ak nej. det kan man sgu ikke !!!!! Flot Amitech. Jeg har så fået anbefalet multifunktionsremoter og har prøvet to modeller. Men ak nej igen. Ingen af dem fungerer.
Så er det jeg tænkte om der måske var en eller anden barmhjertig sjæl her på forummet der havde en god idé. For jeg har ikke en anelse om hvad jeg kan gøre. Jeg kan jo ikke købe en remote med lærefunktion, da den er totalt i stykker.
Så pleeeaaasseee HJÆLP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|