| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er på vej til at købe en brugt Panasonic PTAE700, men har ingen ide om hvilket lærred jeg skal parre den med.
Det eneste umiddelbare krav jeg har er, at det skal være rullelærred, da jeg ikke har mulighed for fastramme.
Rummet kan ikke mørklægges totalt, men det ved jeg ikke om har indflydelse på valg om lærred.
Hvordan er det med Lensshift, har det nogen indflydelse på billedetkvaliteten?
|