Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 01:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Svagt signal via selector (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
marvel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 01 Februar 2006 kl. 11:40 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har tilsluttet min Sagem selector via en alm. video og derfra videre til tv, dvs antennesignalet løber fra væg --> VHS video in --> VHS video out --> Selector in --> Selector out --> TV.

Problemet er nu at jeg ikke kan modtage enkelte kanaler, da der er problemer med signalet, som Selector'en så pænt udtrykker det. Problemet forsvinder hvis jeg bypasser videoen, så mit spørgsmål er nu: Hvordan hulen får jeg de tabte kanaler tilbage uden at frakoble videoen?? Jeg har forsøgt men en gammel signalforstærker, der ikke gjorde nogen forskel.

Jeg er ikke imponeret af Den ny Sagem-boks må jeg sige. Den fryser også en gang imellem og softwaren er ikke helt gennemtestet endnu

Til top Vis marvel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af marvel Besøg marvel's Websted

osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 01 Februar 2006 kl. 13:45 | IP-adresse registreret  

Marvel

Dette her er jeg ikke helt sikker paa. Det kan vaere din video svaekker signalet, som gaar direkte

igennem til TV. Fordi hvis video'en forstaerkede signalet kunne dette skabe for store forstyrrelser.

Men igen er jeg ikke sikker, jeg har selv det samme problem med Video og et for ring signal.

Med venlig hilsen 

Til top Vis osprey's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af osprey

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes