Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 23:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Acer Projektor - God/dårlig? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Neser
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 01 Februar 2006 kl. 18:35 | IP-adresse registreret  

Hejsa..

Søger lige lidt råd.

Jeg har fået tilbudt en projektor, og overvejer lidt at købe den såfremt at jeg kan få den til en ordentlig pris.

Ved dog ikke om den er god eller dårlig, har ikke rodet så meget rundt i hvad de forskellige projektorer kan eller skal kunne.

Det eneste den skal bruges til er at se film fra computeren/DVD'er på.

Projektoren det drejer sig om er en Acer PD100 ... Link: http://www.acer.dk/acereuro/page4.do?dau22.oid=13212&Use rCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=5&CountryISOCt xParam=DK&LanguageISOCtxParam=da&crc=1656046264

- Neser

Til top Vis Neser's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neser

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 01 Februar 2006 kl. 20:00 | IP-adresse registreret  

Neser skrev:

Hejsa..

Søger lige lidt råd.

Jeg har fået tilbudt en projektor, og overvejer lidt at købe den såfremt at jeg kan få den til en ordentlig pris.

Ved dog ikke om den er god eller dårlig,

Hej Neser - og velkommen på hifi4all

Den projektor du har set på er en dataprojektor. Den er velegnet til præsentationer og lignende. Derimod egner den sig ikke til en hjemmebiograf.

En dataprojektor har typisk en høj lysstyrke, så den kan bruges selvom lokalet ikke er helt mørklagt. Til gengæld lever billedbehandling, farveægthed, sortniveau m.v. slet ikke op til det man må forvente af en projektor til hjemmebio´en.

Hvis du vil have en god og billig projektor så kik på www.Ebay.de 

Her kan du købe en Infocus SP4805 til 699 Euro. Det er en dedikeret hjemmebio projektor, som er lysår foran den du har set på. Både sortniveau og kontrast er i særklasse, og med en betragtningsafstand på 2*lærredets bredde får du et rigtigt godt billede, som svarer til det du normalt ser på et godt plasma-panel.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes