| Forfatter |
|
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
Bruger siden: 12 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
| Sendt: 02 Februar 2006 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 02 Februar 2006 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da kun plasma? LCD fortsætter da!
|
| Til top |
|
| |
Psychotic Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 49
|
| Sendt: 02 Februar 2006 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er ikke det sidste fladskærms tv fra sony, men de sidste plasmaskærm
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 02 Februar 2006 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det gik vist stærkt med at læse den artikel, mester
Har respekt for Sony, først farvel til CRT skærme, siden plasma. Den eneste måde at gøre det på istedet for den halvhjertede satsning! __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 02 Februar 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackhawk skrev:
|
Har respekt for Sony, først farvel til CRT skærme, siden plasma. Den eneste måde at gøre det på istedet for den halvhjertede satsning!
|
|
|
De havde vel ikke rigtigt noget valg - deres plasmaskærme var ikke særligt gode....
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 02 Februar 2006 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
blackhawk skrev:
|
Har respekt for Sony, først farvel til CRT skærme, siden plasma. Den eneste måde at gøre det på istedet for den halvhjertede satsning!
|
|
|
De havde vel ikke rigtigt noget valg - deres plasmaskærme var ikke særligt gode....
|
|
|
De laver jo heller ikke deres egne plasma paneler men må købe dem ude i byen!
Sjovt som de bedste plasma-tv har det med at komme fra dem der selv laver paneler  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
|
| Sendt: 02 Februar 2006 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
He, He nå i var vågne ! Selvfølgelig det var nu plasma jeg mente
Undskyld ! er rettet
blackhawk skrev:
|
Har respekt for Sony, først farvel til CRT skærme, siden plasma. Den eneste måde at gøre det på istedet for den halvhjertede satsning! |
|
|
__________________ Mit legetøj
" Hør ikke på andre, men brug dine egne ører "
Mvh Transient
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 02 Februar 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Citér:
| Sjovt som de bedste plasma-tv har det med at komme fra dem der selv laver paneler |
|
|
Divisionerne er ofte delt op, men de har jo også det største råderum, så på den måde er det jo ikke så underligt =)
Flere andre producenter melder om det samme. Fujitsu Hitachi stopper deres produktion af plasmapaneler: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id =1137972113&archive=&start_from=&ucat =&
Toshiba har ligeledes droppet plasma-Tv. Det kommer der mere om i en nyhed på Flaptanels.dk i morgen, hvor SED også omtales. __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
|
| Sendt: 02 Februar 2006 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men Pioneer holder stædigt ved Deres plasma teknologi. De har jo heller aldrig lavet andet !
Rasmus Larsen skrev:
Citér:
| Sjovt som de bedste plasma-tv har det med at komme fra dem der selv laver paneler |
|
|
Divisionerne er ofte delt op, men de har jo også det største råderum, så på den måde er det jo ikke så underligt =)
Flere andre producenter melder om det samme. Fujitsu Hitachi stopper deres produktion af plasmapaneler: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id =1137972113&archive=&start_from=&ucat =&
Toshiba har ligeledes droppet plasma-Tv. Det kommer der mere om i en nyhed på Flaptanels.dk i morgen, hvor SED også omtales. |
|
|
__________________ Mit legetøj
" Hør ikke på andre, men brug dine egne ører "
Mvh Transient
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 02 Februar 2006 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er jo mange der holder ved Plasma - fordi enkelte stopper kan skyldes flere ting, og her er omkostninger en væsentlig del af spillet. Det er jo ingen hemmelighed at flere producenter har store problemer med at få tingene til at løbe rundt grundet flere ting på markedet, så strategierne er meget forskellige fra producent til producent - jeg tror næppe at plasma ryger før der virkelig er en arvtager der trækker tænder ud!
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |

Flatpanels.dk
|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 09:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fujitsu har jo altid brugt Panasonic paneler og glas i deres gode skærme, senest P50XHA40US.
Der er altså ikke tale om de middelmådige Fujitsu-Siemens skærme.
|
| Til top |
|
| |

Flatpanels.dk
|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1: Nej, men hvis du læser (og forstår) nyheden, så vil du opdage, at det er deres panelproduktion - ikke deres slutproduktion. Det er to forskellige ting.
Fujitsu Hitachi har jo ikke kun produceret paneler til eget forbrug - det gør meget få producenter med Pioneer som en af de eneste undtagelser. Det hænger dog udelukkende sammen med begrænsede produktionsfaciliteter i øjeblikket, og de har således ikke et valg som sådan. __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rasmus Larsen skrev:
|
jdg1: Nej, men hvis du læser (og forstår) nyheden, så vil du opdage, at det er deres panelproduktion - ikke deres slutproduktion. Det er to forskellige ting.
Fujitsu Hitachi har jo ikke kun produceret paneler til eget forbrug - det gør meget få producenter med Pioneer som en af de eneste undtagelser. Det hænger dog udelukkende sammen med begrænsede produktionsfaciliteter i øjeblikket, og de har således ikke et valg som sådan.
|
|
|
Jeg har heller ikke påstået andet, men blot påpeget, at de ikke bruger, og aldrig har brugt, deres egne paneler og glas til deres egne "top-skærme" 
|
| Til top |
|
| |

Flatpanels.dk
|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Allriiiight. Så tror jeg, at jeg misforstod dit tidligere indlæg. Jeg så det, som om du sagde, at nyheden ikke passede, fordi Fujitsu-Siemens fortsat vil bruge Panasonic paneler - og allerede gjorde.
=) __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rasmus Larsen skrev:
|
Allriiiight. Så tror jeg, at jeg misforstod dit tidligere indlæg. Jeg så det, som om du sagde, at nyheden ikke passede, fordi Fujitsu-Siemens fortsat ville bruge Panasonic paneler - og allerede gjorde.
=)
|
|
|
Hehe, godt vi fik afklaret den misforståelse
Og de skærme, der bruger Panasonic paneler og glas er Fujitsus bedste skærme og ikke Fujitsu-Siemens skærme.
|
| Til top |
|
| |

Flatpanels.dk
|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haha, nej det er jo det. =) Jeg sidder med en Fujitsu-Siemens skærm til anmeldelse foran mig lige nu - mon jeg kan abstrahere fra den?  __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rasmus Larsen skrev:
|
Haha, nej det er jo det. =) Jeg sidder med en Fujitsu-Siemens skærm til anmeldelse foran mig lige nu - mon jeg kan abstrahere fra den? 
|
|
|
Få fat på en Fujitsu P50XHA40US til din anmeldelse http://www.progressive-av.co.uk/flat_screens/fujitsu_p50xha4 0us_p50xha40_plasma-screen.htm
Nok markedets bedste plasmaskærm (bruger samme panel og glas som Panasonic PHD8 - men efter sigende bedre elektronik), men desværre latterlig dyr
50" modellen koster 50.000 kr. i Hifiklubben (på Åboulevarden) og det er uden tilbehør! 
|
| Til top |
|
| |

Flatpanels.dk
|
| Sendt: 03 Februar 2006 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så dyre Tv er desværre ikke sådan lige til at få ud med mindre der er tale om en præsentation af produktet. =/
Man skal også typisk være inde på livet af deres presseafdeling før de stiller topprodukterne til rådeighed sådan uden videre. Det er jeg desværre ikke hos Fujitsu endnu. __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |